Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-04-20 13:40:08 följande:

De är lite lika va??
    Omg. Det var det fulaste....Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Blygfittis, har du nån bra länk till klänningar, party, på nätet?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 14:08:14 följande:
    Hmm jag tycker att leopardmönstrat (eller vad för djur det nu är) kan vara snyggt på accessoarer som skor, scarfe, handväska eller dylikt, men jag tycker det blir för mycket om hela klänningen har det mönstret
    Joo...sen är det ju jävligt kärring också. jag äger inget leopard alls än så länge, men jag tänkte att med snygga bruna stövlar kanske jag skulle komma undan med den här. Får fundera.
  • 2timearound

Åhh...*älskar*

http://www.warehouse.co.uk/lace-skater-dress/Dresses/warehouse/fcp-product/303943#

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-04-20 16:01:37 följande:
    Varför inte något i galon? Då slipper man spermafläckar.
    Tack för din input.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-04-20 17:34:22 följande:
    de.dawanda.com/shop/charlott-atelier

kläningar
    Tack kisse! de är galet söta, men jag behöver några lite mer "vanligt" och något rasande party. 
  • 2timearound

Önska mig lycka till hos Farbror Plastikirurgi nu!

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-21 11:07:45 följande:
    WTF ska du göra? 
    Fettsuga lite här o där...
Svar på tråden The return of the Lolilla