Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-08 20:57:09 följande:
    Åh, vad hade du gjort?
    Inget! Varit som vanligt. Han är bara väldigt rar ibland  Tror att han blev glad för att han fick välja potatisgratäng fast jag ville ha ris egentligen  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-03-08 21:00:26 följande:
    Djiiizuz, low maintenance..... Men, vad mysigt
    Ja Jag tackar med att sitta här med er och avnjuta den  
  • Mariohn
    M C skrev 2010-03-08 21:06:39 följande:
    Jag höll på i över en timme igår när jag skulle söva snorunge nummer två. Idag tänkte jag låta gubben göra det men det låter så mycket så jag måste nog gå och hjälpa honom. Bajs.
    Sista kommentaren här om att det är ok att göra helt vansinniga saker när man blir arg kanske kan hjälpa dig?
  • Mariohn

Alltså så fort jag ser Bam så sjunger jag den där gamla thongsong i huvudet fast jag byter ut stringen mot bam.

• Mariohn
    Bam skrev 2010-03-08 21:43:50 följande:
    Vet inte riktigt om jag ska bli smickrad eller chockerad.
    Haha det har alltid varit så. Jag tror att det är för att jojnas alltid sjöng "bampabampabaam" istället en gång i tiden Och honom gillade jag
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-03-08 21:46:40 följande:
    hur går den?

• Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-08 23:51:44 följande:
    Du, jag har pluggat sedan kl 8 i morse. GIVE ME A BREAK!!
    Nybakta scones och en kopp te. Det är the shit när man ploggar ;D 
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-09 00:04:08 följande:
    Å, kommer du över o bakar och lagar te åt mig? Vad trevligt!! Seriöst är det läggdags, nästa dag börjar om 6 timmar och det blir åter ett pluggmaraton hela dagen. Blä. (observera 2timern, ingen särskrivning på varken läggdags eller pluggmaraton......) Kram Ord blind (med särskrivning vilket är korrekt då det är ett namn i detta fallet... )
    Om jag får smaka! Du verkar förbannat flitig för tillfället! Jag känner mig stolt på något märkligt vis Sov gott! 
  • Mariohn

Jag ser att ni inte är här. Vill bara konstatera det!

Svar på tråden The return of the Lolilla