Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-26 19:49:58 följande:
    hej, det var länge sedan
    Hej jag har varit puts väck :-9 Hur har ni det?
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:50:59 följande:
    Vad har du hittat på under tiden du lyst med din frånvaro?
    Jag har legat på idiotsjukhus. Först hade jag så ont så att jag inte kunde gå eller andas och bara spydde när jag försökte dricka vatten. Men jag blev hemskickad från akuten två gånger eftersom "ääh det är nog bara lite förstoppning", sedan ringdes ambulans mitt i natten n'r jag krampade så att jag skrek rakt ut. De vägrade ta med mig. "Ambulanser är för folk med hjärtinfarkter, inte för lite magknip". I fredags lades jag in med stora stenar i gallarna som hade skurit ner genom gallgångarna och inflammerat hela bukspottskörteln.  Ingen mat och ingen dryck på en vecka. 
    Kontentan av det hela:Jag får inte dricka öl fast det är fredan. Hata!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:55:44 följande:
    Fy fan för sjukvården *arg* Hur mår du nu då?
    Nu mår jag ju för jävla dåligt eftersom det är förbjudet med öl! Men annars mår jag mycket bättre
  • Mariohn

Har jag missat något jätteskoj som jag kommer att känna mig helt utanför för att jag inte vet nu? 

• Mariohn

Jag slängde en droppställning på en sjuksköterska. Hon satte en nål fel så att all dropp rann rakt ut i handen så den blev som en ballong. Sen fick hon panik och skulle springa efter hjälp...och så sprang hon utan att dra ut nålen. Jag suckade och tog ut den själv, klämde ut vätskan och väntade och väntade. Efter 30 min hörde jag henne prata med den bajsande gubbhoran i rummet bredvid om hur duktig han varit som bajsat igen. Då hade jag varit tyst och snäll i en vecka och fick ett utbrott från helvetet. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:59:34 följande:
    Mesen har fått knulla en tysk. Bam har kräkt. Pixie ska snart flytta. Jazza, 2timer & Kissen kollar kläder. Jag bantar. Detta kommer jag på så på direkten.
    Mesen har skrikit 2DAA DAAA DAA" Varför kräks bam?  Allt annat var bra
Svar på tråden The return of the Lolilla