Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-02 13:33:55 följande:
    most wings
    haha
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 13:56:09 följande:
    Turbolent?

Gullunge!
    Hahaha oh no   Som en femåring
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 14:24:06 följande:
    2timearound skrev 2010-09-02 13:52:04 följande:
    Asch. Han är all talk och no action, det vet du.
    I det här forumet är det så ja. Men irl...ojojojoj...där går det undan!
    jäjäjää 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 15:51:18 följande:
    Nej, det förstår jag att du behåller för dig själv. Hur har du löst problemet? Kukring?
    Varning för märkliga tips. Mitt X satte en rosa gummisnodd runt pungen en gång för att han hade läst att han skulle hålla längre då. Vilket var helt sant eftersom jag kastade mig på golvet, pekade och vrålade "du har en pippilotta under magen". Faktum är att han höll sig i ca 3 månader efter det sen gjorde jag slut. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 15:55:24 följande:
    Inget knulla då alltså?
    Sven Justus skrev 2010-09-02 15:54:07 följande:
    Nja...jag gillar dem inte riktigt. Det är som med kådisar...bökigt att hålla på med. Nej, istället handlar lösningen mer om att inte vara så sexuellt eftersatt samt att dra ner på förspel vid vissa tillfällen.
    Nej och det var ju det bästa av allt. Rolig kille. Saknade honom lite nu. Jättesnabbt. Det gick över. Tur. 
  • Mariohn

Ok det är en jävla babyskog i mitt liv. Våra tre närmsta vänner fick barn för 4 månader sedan. De andra fick barn igår och de tredje i morse klockan sex. Nu får det vara bra. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 15:58:13 följande:
    Men måste njutningen bli så jävla förlängd då? Vad är det för fel på en hederlig snabbis? Drömmer
    Man slipper få skavsår, man slipper bli svettig och äcklig, man slipper bråka vidare...osv osv. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:00:30 följande:
    Hmmmpf? Går det så vilt till hemma? Här är det nog lite lugnare då.........kan inte minnas att jag brukar svettas.
    Då är det inte på riktigt. Här hemma svettas vi, blöder och gråter ikapp under akten. 
  • Mariohn

Min man älskar när jag rider honom och gråter som lille skutt samtidigt. Så att tårarna sprutar på sidan. Sedan somnar vi på en bädd av fläskkött och curry. 

Svar på tråden The return of the Lolilla