Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-02 20:56:02 följande:
    Nej, jag måste lugna mig lite nu. Jag vill inte att han kommer hem i onödan och så sitter jag här helt ensam och surfar liksom.
    SMyg ner och hämta telefonen så att du har den om något skulle hända eller om du skulle bli rädd igen! Hjärta
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-09-02 20:55:31 följande:
    Hon ska vara jävligt glad att det inte var min kruka hon tallade på. En gång stod en gubbe och rotade i brevlådan hos mina föräldrar. Jag rusade ut och drog honom i marken och vrålade "hjälp hjälp våldtäktsman" så att grannen kom ut och slog honom. 
    vill tillägga att jag inte var ensam och utsatt det var folk där så jag visste att inget kunde hända! Annars hade jag kissat i ett hörn. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 20:59:35 följande:
    Hon nosade runt på altanen, det var så jag hörde henne. Jag tror hon måste ha kommit åt fåtöljen eller så för det var ett ljud och då trodde jag först att jag glömt jycken ute. Så jag gick fram till fönstret och kollade och då var det nån där liksom! Sen kollade hon lite och böjde sig ner och tog en kruka. 

Hon kanske är seriemörderska och det där var hennes trofé? Hon ska odla den plantan och alltid minnas kvinnan hon hade ihjäl. *jagar upp mig* 
    Haha nej! Hon är en ouppfostrad jävla idiot som inte vet att man inte får stjäla saker från folk. Hon såg något hon ville ha och bestämde sig för att ta det. Finn tröst i att sådana människor förr eller senare ALLTID begår ett större fel. En dag tar hon det till en högre nivå och får ett rejält kok stryk. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-02 21:01:30 följande:
    En vanlig k(r)ukhäxa var det, tror jag!
    HAHAHAHAHAHAHA
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 21:02:57 följande:
    Så jäkla konstig sak att sno bara. 
    Jazza skrev 2010-09-02 21:01:30 följande:
    En vanlig k(r)ukhäxa var det, tror jag!
     det är en sån man blir när man inte längre kan förtjusa kuken!

Nu är jag lugn igen.  
    Ja faktiskt. Det enda som skulle vara mer konstigt är om hon plötsligt tog fram en kniv, skar ut en fyrkantig gräsplätt på en  kvadratmeter och kvickt grävde upp den och sprang. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 21:44:42 följande:
    Men såklart
    Tack snälla vad fin den är *beundrar*
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-09-03 11:37:37 följande:

Hela vägen ner i halsen är värt ett diplom.

Men det är ju så jobbigt :-/
Svar på tråden The return of the Lolilla