Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-04-11 19:00:11 följande:
    jag tror att det är viss skilnad pa att förlora ett barn i 7 manaden och i 7 veckan. bada delar är sorgligt
    Mariohn skrev 2011-04-11 19:02:40 följande:
    Jag gör skillnad på sorg och sorg. Verkligen.  Jag blev svinförbannad när en arbetskamrat som fått missfall utan att ens veta att hon varit gravid, klämde ur sig "jag vet precis hur det är men man kan alltid försöka igen" till vår andra arbetskamrat vars son blev ihjälkörd av ett fyllo när han var 12 år. Sådana människor ska ha en fet lavett och förtjänar inte att älskas.
    Det är klart att jag förstår hur ni menar. Sjukt insensibilt av apan att säga så til abeskamraten. Men jag tror också mycket av sanningen vilar i det här:
    Mariohn skrev 2011-04-11 19:06:13 följande:
    Jag tror att det är viktigt att göra skillnad på förlusten av ett faktiskt barn och förlusten av drömmen om ett barn. 
    Många som inte kan få barn eller försöker upprepade gånger utan framgång verkar bli väldigt skadade och förstörda. Jag har ju noll (0) egen erfarenhet av den känslan och vill därför inte direkt döma någon även om det inte känns realistiskt att jämföra de två händelserna (missfall och 12 åring) på samma skala.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-11 19:20:44 följande:
    Han kanske ville sova över? 
    *ASG*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-11 21:22:38 följande:
    Haha....naj

Skillnaden mellan skåningar & stockholmare är....stor
    Nu menar du viktmässigt va?
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-15 10:45:56 följande:
    äsch då vi har rätt så blandan smak här i tråden. Tvåan och blygdläppen föredrar renrakade mjuka välparfymerade killar. Jazza gillar Conny sonny liknande bilmekaniker osv..
    Hatar parfym Skrikandes
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-04-15 10:50:18 följande:
    2:an gillar inte parfym på killar. *vet*
    *älskar att du vet*
  • 2timearound

Ladyn är en äcklig skabbig nakentuttis som kan dra....

• 2timearound

Så. Nu har vi firat min födelsedag på ett storstilat sätt. Jag kom i stort sett inte ur soffan/sängen på hela dagen igår. Jaz var ju tvungen att sätta sig på tåget, det var säkert en ljuvlig upplevelse för de närmast lidande placerade....

• 2timearound

R U FKN KIDDING ME?!  

INGEN har nåt att säga på en hel dag?! 

• 2timearound
    Midka skrev 2011-04-18 21:14:14 följande:
    Nope... Vi kämpar med att hålla era ångor så långt borta som möjligt....
    Grattis i efterskott! 
    tack...men jag fyller på fredag, så du hinner fortfarande skicka en blomma
Svar på tråden The return of the Lolilla