Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Jag fick jobbet! *happy*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-05-24 11:15:08 följande:
    Vad gör du här?
    Har introduktion med A på skolan idag
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-05-24 11:21:11 följande:
    Det var ett konstigt svar
    Jag trodde du undrade varför jag var inloggad och inte på jobbet? A är i skolan och föräldrarna skulle gå hem en stund och hämta sen. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-05-24 11:21:53 följande:
    sa nu kokar du kaffe och visar benen hela dagarna
    Det verkar inte bli så mycket av just den varan De har en galet bra kaffemaskin som sköter det där själv liksom 
  • 2timearound

tack båda :) nu ska jag hämta, ses!

• 2timearound

Tjenarå...

• 2timearound

Jag är sjuk och ensam hemma med två barn. Hjålp?

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:00:33 följande:
    Morsning kamrater!tv:n? Är dom inte nöjda framför den? Ring nån som kan hämta dom eller vara hos er. Är du trött och behöver sova?
    Ökänd skrev 2011-07-29 09:35:16 följande:
    Godmörning!

Nu kom min kallelse till sjukhus. Inte ett ord om vad de har för ondsinta planer för en när man kommer dit, bara att jäkla 2 sidors frågeformulär. De vill tydligen att man ska sväva i ovisshet så länge som möjligt. Skrikandes  
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 
  • 2timearound
    knisse skrev 2011-07-29 10:09:33 följande:
    du bör bli orolig det är en san sak som gör en orolig
    Men...  
Svar på tråden The return of the Lolilla