Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:11:33 följande:
    Äter kyckling och kollar på Dr Phil (äckelgubbe)
    Äter biff och sexchattar (äckelkille)
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

I morgon ska jag på konsultation hos en plastikkirurg.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:17:34 följande:
    Ska du fixa ögonen?
    Vad är det för fel på mina ögon?!

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-20 12:53:34 följande:
    *skrattar*

Naj. Misstänker att det inte är en skräckfilm
    För somliga...antagligen.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:29:40 följande:
    Absolut inget, men jag tycker inte att det är några andra fel på dig heller, så jag tänkte att kanske du fått rynkor vid ögonen som du vill strama till? =D Det är väl där man brukar få soina första rynkor
    Jag har en "hudåkomma" som gör att jag inte får rynkor. *nöjd* så nä, that´s not it.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:31:29 följande:
    Förresten så vill jag också prova på att sexchatta! Kan du hook me upp med nån snygg kille? Det får inte vara någon som vill sexchatta bara för att han är så ful och tragisk så han aldrig får knulla påriktigt.
    Du får regga dig på nån knullsite, baby. Där finns plenty of fine fish
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:32:26 följande:
    Ska du fixa blygdläpparna?
    *dör*

Nää, jag har vackra blygdläppar har jag nyligen fått höra  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:34:46 följande:

Men säg vad du funderar på att fixa då

Rumpimplantat?

Jag är ju smal och så...men tycker att det finns lite för mycket runt midjan. Så jag täkte fettsuga lite *slurp slurp*
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-04-20 13:34:06 följande:
    Torsk t ex
    Hahahahaha! mmm.....en och annan marulk smiter också in...
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:38:02 följande:
    Visar du sedan före- och efterbilder?
    Sure
Svar på tråden The return of the Lolilla