Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Lolilla, det var det jävligaste. Jag är chockad. Tack gode gud att de upptäckt det på ett tidigt stadium.

Vad är det för idioter som skyr dig? Alltså vågar de inte prata med dig för att de är rädda att göra/säga fel saker eller vad är det frågan om?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-07-29 11:21:28 följande:
    Jag vet inte, folk blir väl rädda kanske. Man vet inte vad man ska säga/göra. I mitt tycke finns det inget fel, eller jo, att inte göra något alls då. Ett "beklagar" kan man ju pressa ur sig tycker jag. Sen är jag säkert överkänslig också, kanske tror att det är fler som vet om det fastän de inte har en aning osv. Fast å andra sidan så brukar ju den här typen av skvaller spridas snabbt.

Att det upptäcktes tidigt är sån jävla tur. Jag tänkte skita i att gå för jag kände mig som en riktigt hypokondriker då jag varit för bara något år sen och är under 40 (=mindre risk) Men ibland får man vara tacksam för intuitionen.  
    Är det fittan? *nickar förstående*

*suckar* Folk är så efterblivna när det gäller sånt här. Det verkar som att man själv måste ha varit med om lite för att kunna hantera andras sorg/oro/sjukdom. Skönt att du har oss mongon, som alla är damaged på olika sätt vi vet ju inte hur man uppför sig rent allmänt så här finns alltid stöd. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-07-29 17:34:05 följande:
    Visst var den bra? Jag tror anfall är bästa försvar. Man får skämta om det. Jag menar, vad är annars alternativet? Självklart har jag och kommer jag att gråta också men det ska inte bli ett permanent tillstånd. Jag väljer att se cancern som en gåva istället för en förbannelse. *flummig* 
    Alltså...ditt hår var ju ändå inte så snyggt....se det som en möjlighet att få en fin peruk? *kramar*

• 2timearound
    Ökänd skrev 2011-07-29 22:50:56 följande:
    Jag klippte av en rejäl bit. Och så tjöt jag.
    Är du galen? har du börjat klippa i det redan?! Du kan väl fan vänta till behandlingen?

Kommer du få nya tuttar? Som sitter där de ska? 
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-07-29 23:11:05 följande:
    Kanske kan gnälla till mig ett par nya tuttar ändå...

*funderar*
    Det är jag säker på att du kan baby

Oroa dig inte för håret, det kommer tillbaka. Under tiden får du ha Kat Von D-hår, coolt hår alltså i konstiga färger. 
  • 2timearound

Lolilla, schunt heter det väl? Det är nog en nödvändighet. Det sliter något enormt på kroppen att få mycket intravenöst som du kommer att få. Min mamma hade en sån länge länge. Jag tror inte att det var så farligt. Inte jämfört med alternativet. 

Jag tycker du ska ha ögonen på målet nya tuttar alltså...att bli frisk och överleva känns väl som en baggis?

Hey the rest of you sluts.....*faceslappar* 

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-30 10:23:20 följande:
    Hej Tvåan!
    Hey you ser att du är dålig i magen som vanligt....evil vill ut liksom?
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-07-30 10:28:37 följande:
    Hej Tvåtajmern

Va gör du?
    Not much separerar lite bara...är kär. Tja, inget särskilt alltså.....

Durå? 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-07-30 10:38:45 följande:
    Va? Vad har hänt nu då??

Jag pratar lite med min syster
    Sånt som händer du vet kärlek tar slut och ny börjar. 

Vaddå pratar med din syster? Menar du just i denna sekund?  
Svar på tråden The return of the Lolilla