• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-17 20:01:29 följande:
    Vad för ost?

">

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-17 20:10:21 följande:
    Vem är skånskast? Bam, Pankis eller Smurfion?
    Jag? Syrran är ju skåning.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-17 20:22:42 följande:
    Pannkakan, Totajmern, Hercule, jag och du... VEM MER? Tillkännage era blödande vaginor!
    Inte jag, jag hade i MÅNADSSKIFTET!!!
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-17 20:26:52 följande:
    Dumt... men, du kommer att hinna synka ikapp dig Tänk på mig, som, gissningsvis har de värsta dagarna runt Göteborgsvarvet
    Jag håller tummarna.
    Vill verkligen INTE blöda grismodellen på hotell. Jag vill ligga i min soffa och uma, knapra piller och beklaga mig.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-17 20:51:24 följande:
    Visste ni att barn är ett viktigt kriterium för att skriva i forumet på FL? *chockad*
    Såg det jag med och ignorerade det eftersom det var så korkat sagt.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-17 20:57:31 följande:
    Slutar aldrig förvånas.
    Ibland vet jag inte om jag blir förvånad eller om jag inte bryr mig.
    Luttrad.
  • M C

Jag har pratat med Jazzan! Hon låter exakt som jag förväntade mig!

• M C
    Hercule skrev 2010-04-17 22:41:09 följande:
    Nu har jag pratat med MC Hon pratar som mamma fast med ljusare röst
    Låter trevligt!
    {#lang_emotions_heart}
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-17 22:24:40 följande:
    antar att du menar felix mendelssohns hochzeitsmarsch fran en sommernachtstraum.
    *kräks på fanskapet*
    Men visst, om man vill gifta sig med en åsna så...
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 22:43:34 följande:
    Jag är absurt pigg ikväll.
    Göka?
Svar på tråden The return of the Lolilla