• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-17 23:10:13 följande:
    Fan, det bidde ingen ost. E önskade tacos till middag och det vet man ju hur det slutar *raap*Men imorgon blir det grillning, efter kalaset, och ost och en ny flarra på kvällen. Detta vinet var gott, inte orgasm-gott, men gott. (Santa Christina heter det, och detta var Cab Sauv, vi har Merlot, Shiraz och en till Cab Sauv, som är mer lagrad- tror vi, haha)
    Tycker alla de där låter goda, är väl inte favoriten Merlot men den är inte äcklig iallafall. Tycker spanska viner är äckliga. Och kretenska. De smakar bränd jord och retsina. *urk*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-17 23:16:23 följande:
    Nä, nu skall jag och Mfern kolla lite skräp på datorn(porr)Tack för ikväll, skänks!
    TYcker det är en bra ide. Ska genast "run it by the others in the deal".
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 23:21:40 följande:
    Dramaqueen. 
    *håller med*
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 23:28:00 följande:
    Det hade varit bra om någon av er TRE skåningar hade haft körkort kan jag tycka........
    WTF? Sakna körkort? Nakefisar!!!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-17 23:22:22 följande:
    Fan vad ni pladdrar! Själv sysslar jag med det jag nu hållt på med på nästan all min lediga tid de senaste dygnen. Sitter och sållar bland foton, har ju tagit några miljarder sedan jag sist framkallade och det verkar vara en god ide att få det gjort innan Bubblert kommer.
    ...said the tepot to the kettle.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-17 23:31:16 följande:
    Jupp...alla tre!!!
    *suckar och slänger ner huvudet i händerna*
    Vad är det MED skåningar? Har ni inget frihetsbehov? Syrran fyller 29 i år och har hämtat ut körkortet för en månad sen.

EN MÅNAD!!! Det är ungefär den tid efter 18 jag INTE hade körkort.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-17 23:34:44 följande:
    Eras, du & vem mer är det?
    Hercule. Av dialekten att döma.
  • M C

Bam gör oversharing med mig.

• M C
    Bam skrev 2010-04-18 01:10:24 följande:
    Blääää.
    Gå o lägg dig!
  • M C

snipvika

Svar på tråden The return of the Lolilla