• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-18 14:25:20 följande:
    massor med sol ute...vill inte ga ut.massor med elaka pollen som försöker döda mig och gjör att jag är fulare än vanligt...snorig i hela hjärnan!!mopsen sover pa soffan.mannen tvättar som en riktig man bör pa hälgen.har gjort rent köksfläkten!underbar musik pa radion!! i byn är det varfest och vi ska väll vandra dit sa smaningom ... trött och sliten
    Jag har varit ut och städat på lergården. Det ser inte ut som en tipp längre!

Vårfest? Är det samma som sista april?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-18 14:47:08 följande:
    waltons mountain i ny glans!här är det ingen särskild dag som är var fest utan det bestämmer varje by för sig!
    Ja, nu kanske idioten med pisshunden inte svimmar av äckel över hur det ser ut på tomten.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-18 14:55:34 följande:
    bara hur det luktar...

Mina tulpanlökar har kommit upp nästan en decimeter!{#lang_emotions_sunny}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-18 19:26:33 följande:
    Tror faktiskt att de flesta gjorde det. Vissa låtar sitter kvar i minnet
    Klä..? En vad? Kan man klättra i tråd och cykla fort med en sån?
  • M C

Jag började använda klänning när jag insåg porr-sidan av att ha korta kläder.{#lang_emotions_sealed}

Så min första klänning var jag alltså 20 eller så när jag köpte den. De fruktansvärda tantkläder morsan utrustade mig med räknas inte.

• M C
    lokisse skrev 2010-04-18 19:44:08 följande:
    jag skulle inte ha nagra kläder om inte mannen ständigt tog med mig pa tvangsschoping..
    Det är så kul att shoppa, jag fattar inte hur man kan ogilla det!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-18 19:50:08 följande:
    Jag är lätt skadad sedan åren i butiken, har inte helt fått tillbaka lusten för shopping igen.
    Trist.
    Men vem vet, du kanske får tillbaka den efter några timmar med mig?
  • M C

Det är wipeout på TVn och en av deltagarna har den där godistangan. Han avslutade med att ta sig en bit.

• M C

MEN TJENA. Rosa ballerinakjol? Köööör morsan?
    Normala barn säger "fy fan, sluta jag skäms ihjäl!".

• M C
    lokisse skrev 2010-04-18 19:53:22 följande:
    man hittar inget som man vill ha eller som passar. da är det skittrist!
    Men då är problemet att du inte vet vad du ser bra ut i. Inte att shopping är trist.
Svar på tråden The return of the Lolilla