Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-07-29 09:40:08 följande:
    klumpigt gjort!

Tycker det är så konstigt hur de "tänker". De kunde väl bara skriva två korta rader om vad besöket innebär, så slapp de ha folk ringandes som ska fråga istället. För det kommer jag ju att tvingas göra nu. Jag menar, är det bara ett informationsmöte, eller ska de påbörja behandlingen? Kan ju vara trevligt att veta när man ska bli flintis typ.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-29 10:02:38 följande:
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 

Jag har fått en släng av cancer.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2011-07-29 10:14:47 följande:
    Är det ok att prata om det?

Jag är inte död än. Jag lever alltså pratar jag.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-29 10:02:38 följande:
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 

Ge barnen obegränsad tillgång till godis. Det skulle ha tystat mig i timmar när jag var barn. Nu med när jag tänker efter faktiskt. .-D
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:12:16 följande:

Oj har du mens?

Lolita
    Apropå flintis så träffade jag karlns kusins fru på midsommar som kör helarubbet behandlingen hon hade rakat av allt hår och såg ut som en krigarprinsessa. passade jättebra. 

Man vet ju inte om man tappar håret, men jag förutsätter kallt att jag kommer att göra det. Ingen ide att hålla fast vid nåt fåfängt hopp. När (om) första tussen faller så åker rakhyveln fram. Jag tänker ALDRIG försöka springa runt och låtsas att jag har hår när det bara är testar kvar. Det jävliga är ju att allting dör ju. Ögonfransar, ögonbryn, naglar m.m  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 10:14:50 följande:
    ska jag virka en mössa till dig?
    du är klok om du säger nej för jag är en usel virkare

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! (tack)
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2011-07-29 10:18:25 följande:
    Hmpf...

En del vill prata andra inte.

Nå, vad har de sagt? Upptäckt i tidigt stadie? Behöver du göra både cellgifter och strålning? 

Än så länge vill jag prata. Tidigt upptäckt, men det är en grad 3 (av s möjliga). Kommer att få strålning, cellgift och hormonbehandling. Fick just en kallelse så jag ska dit i mitten på augusti nu.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 10:20:38 följande:
    du far skrika om jag gör fel jag gör ju likssom bara pa känslan av hur jag tror att jag skulle vilja att andra gjorde mot mig

Så du skulle vilja ha en ful stickad mössa?

(antecknar i huvet och minns)

Nej allvarligt, jag tycker inte att det finns något rätt och fel, inget någon säger kan vara fel så länge avsikten är god. 
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:22:01 följande:
    För guds skull börja nu vara snäll mot henne bara för att hon har cancer hon är fortfarande samma dryga diviga lilla bich som behöver sättas på plats och våldshånlas upp men täta mellanrum.

Typ

Fast ibland kan man gulla. Lite. Ibland.   
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2011-07-29 10:26:32 följande:
    Nu kramar jag dig fastän du inte vill det

Och så säger jag: beklagar, det är bajs Du är stark och du klarar detta!

Skäll på mig om jag gör fel. Ok? 

Du gör inte fel, ingen av er kan göra fel för era avsikter är goda.

Det värsta är alla de som plötsligt skyr en som paria och tror att man smittas.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla