Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-07-29 23:40:58 följande:
    när ska jag göra det da?
    jag ska ju till danmark i natt ju...

Då kan du snacka om det med Danskarna
    Vad ska du göra i Danmark? Christiania?  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 23:45:33 följande:
    du far ha ett litet fint plaster med blomor pa över!

Njae... helst inte. Ska fråga om man kan slippa di där mackapärerna.

*hoppas*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 23:55:51 följande:
    det beror säkert pa hur länge och ofta dom maste sticka dig. grejen är ju att man sticker sönder kärlen sa smaning om och da maste man leta nya och tillslut är man helt trasig... och det vill vi inte men det kan ju vara snabt förbi!

Jo, jag vet ju varför de vill sätta dit den men samtidigt så fattar jag inte det där med "sönderstucken". Jag menar maj gad, vad jag fattat så rör det sig om ett dropp om dan i 3-5 dagar och sen uppehåll emellan. Möjligen lite blodprover och skit. Det blir man inte sönderstucken på. *vet*

Tror det även handlar om att det är lättare för personalen...  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Gnällm gnäll gnäll...

*tröttnar på mig själv*

Gonatt tråden! Luv u allihop! Hjärta 

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-30 10:45:04 följande:
    Ni har väl mig på fb allihopa? Har ni inte sett att jag ändrat min relationsstatus? Det kommer ju upp som jävligt publikt liksom....ett stort jävla rött hjärta, sen att man ändrat från gift till singel...*suckar*

ALLA skall veta.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    ALM skrev 2011-07-30 01:30:09 följande:
    Kommer in i tråden då och då bara för att du ska få njuta lite av mig.Hjärta

*njuter lite*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-30 10:20:46 följande:
    Lolilla, schunt heter det väl? Det är nog en nödvändighet. Det sliter något enormt på kroppen att få mycket intravenöst som du kommer att få. Min mamma hade en sån länge länge. Jag tror inte att det var så farligt. Inte jämfört med alternativet. 

Jag tycker du ska ha ögonen på målet nya tuttar alltså...att bli frisk och överleva känns väl som en baggis?

Hey the rest of you sluts.....*faceslappar* 

På cancerforumet kallar de det piccline eller porth a cath. Jag gissar på att porth a cath är ungefär samma som schunt. Porten opererar de tydligen in i bröstet i alla fall. Men jag invänder fortfarande mot det där med mycket intravenös, för det är det ju inte, dropp 5 dagar på raken blir man inte sönderstucken av. Måste finnnas en annan anledning. Ska googlesnoka. Jag tror inte jag får nya tuttar, de kommer att tycka att de jag har duger. Överleva är inte ens ett mål, det är en självklarhet.  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-30 10:33:46 följande:
    Not much separerar lite bara...är kär. Tja, inget särskilt alltså.....

Durå? 

Hittat ny och bättre?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-30 11:34:48 följande:
    Du har haft iaf... har väl tagit bort mig korkade slut.
    Ökänd skrev 2011-07-30 10:56:46 följande:
    Hittat ny och bättre?
     Mmm....han är sååå FIIIIIIIIIIIN!!! *dör lite* Course. Or else. *tittar på*

Yngre blond förmåga. *synsk*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    ALM skrev 2011-07-31 00:45:42 följande:
    Visst visst gör det ,jag har den påverkan på "folk" Kyss Jag kan dansa oxå *juckar*

Men vad i helvete... *besvärad*
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla