Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:24:34 följande:

Du kan ju inkorporera det i en ny stil. Kör nån synthig vampyr stil så kan du vara blek hårlös och använda knallrött läppstift och blå ögonskugga trots att du är vuxen. När du går hem ifrån glöm ej att sätta på stereon högt på tysk 80-tals blip blip musik.

Har haft såna funderingar, jag lovar
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2011-07-29 10:30:24 följande:
    Mes.  

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:32:11 följande:
    Jag har faktiskt en tuff image att tänka på!Skrikandes
    Ökänd skrev 2011-07-29 10:30:47 följande:

Du gör inte fel, ingen av er kan göra fel för era avsikter är goda.

Det värsta är alla de som plötsligt skyr en som paria och tror att man smittas.

*rullar upp ärmarna* Ska jag slå lite på nån åt dig?

Jag slår själv.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 10:32:44 följande:
    om man kunde ha den som hjälm vore det ju kalas ju. fatta man gar ut och trillar omkull och har en stickad hjälm fantastiskt bra!

Praktiskt också att springa omkring med en tjock stickad hjälmpotta på huvet när jag blir svag och klen och börjar drutta omkull i buskar och grejer.

(fast det har jag inga planer på att bli, men tanken var kul)
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-29 10:35:50 följande:

annat vore märkligt. Kör hårt bruden tycker även du ska starta en videodagbok som du lägger ut på youtube. Filma dig själv medans du ligger i sängen och säger lite svåra saker och tittar åt sidan. Glöm ej att zooma in så där olustigt.

Lite glatt knep

" target="_blank">

">

In i det sista försöker du lura mig till att anamma dina ondsinta planer.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 10:28:56 följande:
    när jag gick pa gymnasiet hade vi tva som rakade av sig ögonbrynen och malade dit egna med kajal allt efter vilket humör dom var pa. dom var lite som manga figurer pa nagot vis

Inte snyggt...

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-29 11:11:49 följande:
    Lolilla, det var det jävligaste. Jag är chockad. Tack gode gud att de upptäckt det på ett tidigt stadium.

Vad är det för idioter som skyr dig? Alltså vågar de inte prata med dig för att de är rädda att göra/säga fel saker eller vad är det frågan om?

Jag vet inte, folk blir väl rädda kanske. Man vet inte vad man ska säga/göra. I mitt tycke finns det inget fel, eller jo, att inte göra något alls då. Ett "beklagar" kan man ju pressa ur sig tycker jag. Sen är jag säkert överkänslig också, kanske tror att det är fler som vet om det fastän de inte har en aning osv. Fast å andra sidan så brukar ju den här typen av skvaller spridas snabbt.

Att det upptäcktes tidigt är sån jävla tur. Jag tänkte skita i att gå för jag kände mig som en riktigt hypokondriker då jag varit för bara något år sen och är under 40 (=mindre risk) Men ibland får man vara tacksam för intuitionen.  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2011-07-29 11:24:20 följande:
    Är det fittan? *nickar förstående*

Nej, ditt sicko...

Det är våningen ovanpå. *suckar*  

Och ja, fan va skönt att ha er, ni som inte reagerar som normalt folk...

Det enda som stör mig är att vi inte har gruppen kvar. *fortfarande tjurig*   
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-07-29 11:44:38 följande:
    med kalla röda öron nej där har du rätt

Ser du bilden?
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla