Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-30 13:52:23 följande:
    angende flyg och grejer sa är det självklart att barn fa vara där och ha samma rättigheter och sa vidare. det kan bli störande när barne plötsligt ska ha mer rättigheter än alla andra "för att dom är barn" (hänsyn visar jag alltid i vilket fall men ja det stör mig när lilla stina -pelle far leva rövare pa nattflyget och stör alla andra därimot stör det  mig inte med barnfria flyg eller resor precis som det inte stör mig att det finns familje parkeringar eller singelresor eller pansioners partyn eller över 30 kryssningar och liknade. man söker sig till den grupp som man själv känner att man tillhör.
    Tänk om folk utan barn kunde respektera familjeparkeringen. Det vore nåt.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-30 14:04:16 följande:
    om dom inte har ett behov av den bredare rutan av annan anledning sa tycker jag att dom kan parkera pa vanliga p rutor
    Men tänka att de inte bara kan göra det då. *tjurig*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-30 14:17:50 följande:
    fattar inte...
    Min poäng är att det ofta inte respekteras eftersom de här "speciella reglerna" för hur man får vara och var man får vara bara verkar gälla barnfamiljer.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:21:40 följande:
    hej
     Hej!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:31:21 följande:
    Heej Den mår skit! Blev hämtad med bambulans i lördags igen och kom hem igår. Rowliit!  Vad gör ni här? Jag känner mig som en inkräktare när jag bara är här så sällan
    *klappar*
    lokisse skrev 2010-03-30 14:28:54 följande:
    jag maste säga att jag faktiskt uplever det precis tvärt om särskilt om det gar sa langt att man säger i fran. säger man till nagon som parkerar pa familje parkerinfgen ber dom oftast om ursäkt och skäms lite. medans man jätte ofta far som svar att dom är barn när man säger i fran till en förälder. men självklart ska bara dom som har ett behov av en bred parkering parkera där!
    Våra erfarenheter är tydligen helt olika. Sist jag kom till Ikea var park full så vi stod och väntade med flera andra familjebilar. Då och då kommer två vuxna utan rörelsehinder (synliga) gående hoppar in i sina bilar och åker. När vi sa till ett par började de skrika och fäkta med armarna, bad verkligen inte om ursäkt.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:37:00 följande:
     Men shit. Helvete, vilken resa du har gjort! Hoppas att du får bli frisk även om livet inte blir som vanligt igen.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 14:49:05 följande:
    Ni är så söta. Nu känns allt liksom lite skit och jag har inte varit här på så länge. Och ändå är ni så rara och snälla när jag kommer och gnölar 
    Meh! Såklart. {#lang_emotions_smile}
  • 2timearound

Det här är lite konstigt. I sexforumet finns en tråd som heter något som *********analsex********. Kolla ts nick i forumlistan och sedan ts nick när man klickat på tråden. Är det bara jag som ser att det bli ett nytt nick?

Utviket. Det du skriver om barn som springer fram och tillbka och skrker och gapar är naturligtvis inget någon av oss här tycker är ok. Det sista du skrev tycker jag skiljer ditt inlägg från många andras. Det känns inte som om de flesta i diskussionen tycker att det är trevligt med en blandad grupp.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-30 15:09:32 följande:
    men det gjör ju inte dom flesta heller... barnfamiljerna gillar inte fulla 23 aringar och damenra pa 50+ flippar pa 14 ariga fnitter fjantor normalo typen pa 30 iriterar sig pa tanterna som sniglar sig av och pa planet med myrsteg och ständigt fragar flygvärdinnan om det är säkert att planet inte kommer att störta... och sa vidare
    Du har så rätt, så rätt. Har du kollat kuk-killen? Gör det nu, annars tror jag att jag har en bugg.
  • 2timearound

Inlägg 9515, översta delen.

Svar på tråden The return of the Lolilla