Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-30 15:14:12 följande:
    ha ha ja du har rätt det ändras!!
    Undrar om han är censurerad av forumet?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:15:26 följande:
    Tycker man att det är jobbigt att sitta bredvid toalettkön så hatar man alla människor som kissar.  
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:14:55 följande:
    Det är faktiskt förbjudet att uppleva att man blir störd av någonting under en flygresa. 
    Lika knasig som vanligt.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:17:23 följande:
    Haha fast i det läget hatar jag dem faktiskt När de ska vanka fram till toan fucking stup i ett, och så slänger de sin handväska i skallen på mig när de drar upp dörren, så tvingas jag höra på deras strilande och spolandet
    Äckligt................
    Nåt skit är det med kuk-killen för man får något felmedd när man klickar på honom. Han har nog blivit censurerad.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 15:25:07 följande:
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
    *känner igen mig själv*
  • 2timearound
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:48:05 följande:
    Varför blir jag alltid lätt illamående om jag råkar surfa in på sexforumet? Är det för att det är en viss typ av människor? Är FL någon jäkla datingsida eller för att leta efter sexpartner? Jag: kåt, glad, analfixerad man som gillar att bli kissad på, älskar blöjor, är 45 bast (börjar bli desperat då jag har så verklighetsskev bild av sex att jag inte får något i verkliga livet) Sökes: vad som helst med två ben och tuta så jag kan få klämma in den! Gammal, tjock, smal, rynkig, ja vad som helst bara du är lika desperat som mig! Öppen för allt! Har du inte en tuta kan jag köra in den någon annanstans! Bara jag får sätta på någon snart! Det är den bilden jag har av sexforumet.
    Jag vet! Jag fnissade åt den äckliga kiss-tråden idag. Jag blir iof mer road än arg, jag tycker att de är så jävla patetiska, äckel-pellarna.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-03-30 16:30:06 följande:
    *kastar ett "h" efter mig när jag flyr*
    verkligen. Jag undrade vad flaskback hade med det hela att göra...
  • 2timearound

Jag har aldrig tagit den i arslet. Det verkar göra jättejätteont. Det är möjligt att det är skönt också, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få veta det.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-30 16:38:29 följande:
    det maste duju ta reda pa! man kan inte ga genom livet och inte veta om man vill ha den i tvaan!
    Nej, gumman! *skrattar* jag känner inte att jag måste ta reda på det. Det får vara ett av livets mystrium!
    Mariohn skrev 2010-03-30 16:41:47 följande:
    Jag vet inte heller. Det verkar obekvämt. Tror ni att storleken spelar roll eller det är  förbjudet att tycka det i bajjan också ?
    *övertygad om vikten* 
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:44:14 följande:
    Jag funderar på att köpa en lång, leopardmönstrad scarf. Tunnt tyg, men ganska bred,kan viras flera varv runt halsen vid behov. Vad säger ni, är leopardmönster okej på en scarf, att bära till t.ex. en lång vit skjorta på sommaren? Lolilla du tycker ju att denimjacka är inne så du behöver inte svara alls...
    Det är väl ok, eftersom du är så ung. Annars är ju leopard uniform för kärringar 55+.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:54:03 följande:
    Alltså det kan vara helt skönt att ta den i tvåan men obehagskänslan (känns typ som att man blir lös i magen) och skräcken att överföra avföring på sin partners kuk väger ändå över det positiva och gör att man (jag) iallafall inte kan slappna av och njuta. Därför sysslar jag inte med det, även om jag provat.
    Är rätt säker på att jag skulle känna precis så! Om han ens skulle komma förbi hindret, hemorojderna *oversharing*
Svar på tråden The return of the Lolilla