• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-01 19:36:27 följande:
    Jo, jag arg arg pga följande. Ska gå till stationen på jobborten då jag märker att det är mer än lovligt halt. Vi snackar glashalt. Riktigt jävla halt! Kommer till övergångsstället & ser en lastbil i korsningen men det är GOTT om tid över. Nå...jag går lugnt & sakta över då jag bara kabooommmm flyer i skiten. Rejält! Slår röva, knä & ena foten som fan. Ser i ögonvrån hur lastbilhelvetet kommer nämre. Kul satan. Nå...han hinner bromsa & jag hinner upp innan han når fram. Men jag kan väl erkänna att en liten liten lätt chock infann sig sedan efteråt. Sen har jag ett rent helvete att ta mig ner till stationen. Så...jag sitter här nu & vill inte ens känna efter var jag har ont *ajaj* Och är tokförbannad för att det varken var sandat eller saltat NÅGONSTANS på hela vägen ner till stationen!!
    Stackars Panci, ta lite knark! Alvedon till att börja med, men ring till VC och fråga om du kan få lite starkare om du inte har hemma. Annars kommer du inte kunna gå ordentligt på flera dagar!
    *kramar om försiktigt*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Godmorgon underbara sjuka individer som häckar i denna tråd!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Det är lite synd att de som kommer in och tar det på allvar inte blir lite argare. Det är så roligt med 21åringar som är moraliskt indignerade.{#lang_emotions_djavulsk}

• M C
    2timearound skrev 2010-03-02 08:41:50 följande:
    Fast den där surpuppan Amore är knappast 20 år. Vi har diskuterat tidigare, och jag tvivlar starkt på att han är någon ungdom även om Hercule envisas.
    Jag ska genast undersöka saken.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-02 08:41:50 följande:
    Fast den där surpuppan Amore är knappast 20 år. Vi har diskuterat tidigare, och jag tvivlar starkt på att han är någon ungdom även om Hercule envisas.
    Han är 27 och tycker man ska säga fitta och dra åt helvete.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-02 08:46:32 följande:
    Dra åt helvete tycker han att man ska säga speciellt till stockholmare. Sånt gillar jag.  Känns unikt..............
    För mig är det med stockholmare som med jänkare - gillar dem inte men har aldrig träffat nån jag inte gillar.

Dvs som stor massa är 08or bedrövliga, attityden hos tex Maria Wetterstam (?) är rent ut sagt fördjävlig. Men enskilda nollåttor är trevliga precis som vilka muppar som helst.
    USAs hela attityd är uppåt väggarna, dubbelmoralen, att de inte tar hand om de värnlösa osv men varje enskild jänkare är supertrevlig.

Förstår du? Skulle tro att det är sånt folk hänger upp sig på. Ovan nämnda MW har ju sagt i TV att stockholmare är smartare än övriga svenskar. Trevlig attityd va?
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-02 08:50:40 följande:
    MC! *ropar* Har du sett den här? Notera speciellt honkies inlägg i slutet. Jag skrattade så kaffet sprutade, mc-style. www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51098842.html
    Vilka människor det finns, på ett barnforum å allt!

*sparar tråden i favoriter*
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-02 08:53:45 följande:
    Nej, jag förstår INTE. Kommer aldrig att göra det heller. *tjurar* Nån jävel i Sjöbo har sagt att svenskar är bättre än invandrare, betyder det då att resten av Skåne tycker så eller att det är sant? MW kan ta sig i dalen.
    Nej, men det talar ju om vad man har att vänta när man träffar nån från Sjöbo. De har hittils inte missat ett slag faktiskt, såg du det där om barnhemmet? Riktiga äcklerassar som är stolta över det med.
    Men the resistence har börjat organisera sig. Noterade jag i inslaget.

Men du vet väl att nollåttor är inget annat än invandrade norrlänningar? De kan bara inte vara otrevliga!
  • M C
    Bam skrev 2010-03-02 08:55:20 följande:
    Haha
    Det har blivit ett märkligt forum det där sexforumet.
Svar på tråden The return of the Lolilla