• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-02-28 00:59:25 följande:
    Hade hoppats på tüsk hårdporr av bröderna Grimm.Cassis: Nattinatt sovtönt.
    Mja, sen jag såg den där fistfuckingen har jag lite svårt för tysk hårdporr. De är ren av äckliga.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-02-28 01:08:36 följande:
    Jävla frankofil! Nå..tack för saga. Go'natt.
    Har du testat www.g angstar.com isf www.g angstar.se? Där har du lite tips och ideer...
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Godmorgon era sjusovare!

• M C
    2timearound skrev 2010-02-28 09:23:57 följande:
    mindre bra när maken också är det, och ungarna var uppe alldeles för sent igår så att de är helt galna idag. Allt är drama och jag vill bara vara ifred. Funkar det tror du?
    Du får prova en annan modell nästa gång. En som innefattar att barnen sover längre på morgonen.
  • M C

Gor morgon snorhyvlar! Hur är det idag? Jag la mig tidigt (20) men somnade sent (22.30)  Hur kommer det sig? Jo, jag tittade på Vampire Diaries. Tack för tipset Maran! Jag är lite småkär i Damon, han har så ruskigt bra repliker!

• M C
    lokisse skrev 2010-03-01 09:02:52 följande:
    morron mina damer hur lever livet denna mondagsmorgon?
    Jämna plågor, har fått ont i halsen som ny plåga. Men jag är å andra sidan inte monumentaltrött, bara "har ont i halsen"-trött.
    Har irriterande galsögon på, jag ser ut som en idiot i dem. Linserna gick sönder, sista paret. Måste fixa nya, men förutseende som jag är har jag inte ens beställt dem. Svettiga tunga jobbiga jävla skitglasögon i minst två veckor till.
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-01 09:20:24 följande:
    Jag är nervös. Själv då ladies?
    För vadå?
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-01 09:24:51 följande:
    Står i min tråd på FB. Väntar på att sambon ska komma hem...
    Ok.
  • M C

Knäppstarar!
    Jag vet vilket företag det är, om man har tittat på 2times sida så ser man det klart som dagen.

Igår köpte gubben bluetoothhörlurar till mig, hålet för ljud är totalt havererat. Det fungerar SKITBRA! Jag har stereo igen och total frihet!
    Lite pyssel att få igång, men annars helt jävla underbart!

• M C
    2timearound skrev 2010-03-01 11:58:12 följande:
    Men då måste man ha lite mentala förmågor! Det kan ju nästan klassas som detektivarbete.......
    Så det är inte kedjan du har där fullt synlig? Jag förutsatte nog det tror jag.
Svar på tråden The return of the Lolilla