• M C

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-24 22:36:23 följande:
    Vilka gulliga kanariefåglar Det är rätt okej, jag känner mig vemodig bara Det blir nog bättre snart tror jag!
    Ergo: mer knäppa låtar.

">

Sam Tsui.

Om någon av er känner denna fantastiska människa tänker jag göra vadsomhelst för att få sjunga med honom. Jag går över lik, bokstavligen. Bästa jag hört - någonsin.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Sam Tsui kan många saker:

">

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-24 22:49:26 följande:
    vette fan om jag vågar säga hej för då ska väl alla krypa till kojs och försvinner iväg
    *vinkar*
    Jag lyssnar på spottfy på wicked. Defying gravity... Gleeifierad, me?
  • M C

Gerry på saturday night live!{#lang_emotions_heart}
    Im buissy.

• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-25 09:19:31 följande:
    Alltså jag fattar ju inte varför de tar bort mig. Jag är ju en underbar människa.
    De gör väl som jag gör, tar bort de jag inte känner längre. Jag tog bort säkert 10 st när jag gick tillbaka till FB.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-25 20:13:26 följande:
    Är du den sötaste eller vad! Äsch, känner mig bara helt överflödig och dålig på alla sätt och vis. Men det går väl över.
    Tar din värdelöshetskänsla och toppar den med mens.

Men vet du, det går över om man inte tänker på det.
    Tänk roliga tankar!
  • M C

Nu ska jag hasa mig till sängen, det är PROvarning idag.

Gubben däremot är bäst. Han har börjat på altanen, köpte brädor i morse, åkte dessutom och handlade alldeles nyss så vi kan äta frulle imorgon. Han gick ut efter middagen och grävde lite mer.

Jag har fixat en cykel. Verkligen mycket.

Bajs.

• M C

Gonatt snyggon, dröm söta drömmar!{#lang_emotions_heart}

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-25 22:07:39 följande:
    Gillar Sheldon i The Big Bang Theory. Skrattar hela tiden.
    Jag med, han är min favorit.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-04-26 09:49:34 följande:
    Här var allt sig likt.
    Lik är det sa bull.
Svar på tråden The return of the Lolilla