• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-04-26 12:22:00 följande:
    Har hjärtklappning - obehagligt.
    Uffa. Sånt är så jobbigt, man tappar fokus på allt annat då.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Varför slickar barn på brevlådan?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-26 13:19:51 följande:
    Varför är vissa för "hårdare tag" och dödsstraff? Varför pratar man om lynchning av pedofiler, mördare o.s.v?www.gp.se/nyheter/varlden/1.357427-berusad-kv...Blev världen en bättre plats för att tre barnsmamman sköts ihjäl och de oskyldiga barnen utan mamma?
    För att de kan?

Ibland ställer folk så dumma frågor. Förmodligen har de inga barn och umgås aldrig med någon utöver sin elitistiska lilla grupp som hatar barn kollektivt.

Det kan vilken blådåre som helst fatta att barn gör saker som man inte förstår. "Testing testing". Till synes irrationellt och bissart, men i deras värld fullständigt normalt. Äter bajs, smakar på kiss, äter lera, sätter sig i lerhögar - allt sånt. Att fråga "varför" är inte lite dumt.
    Varför vuxna gör dumma saker är precis lika lätt att svara på.
    För att de kan är det enda svar jag har.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-26 13:22:50 följande:
    Jag har fått 2100 i lön den här månaden. Pengarna från försäkringskassan kommer om "ungefär 30 dagar". Det innebär alltså att jag fått 2100 kronor den här löneperioden och får 0 kronor nästa. Bra jobbat FK!
    Fina och kvalitetssökande människor. Gör verkligen en insats.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-26 14:45:23 följande:
    Goddag.Ännu en dag med bula i byxan.
    Ja, hur går det med det? Fler anmälningar?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-26 16:36:11 följande:
    jag ska se lady gaga!!!
    Det blir bergis bra, hon är visst en hejjare på lajvframträdanden.
  • M C

NU vill jag bara säga att jag har hittat veckans fråga i pisstråden. Jag hade inte ens läst den tråden när jag skrev det där ovanför. Ändå lyckades jag sätta en bullseye!

• M C
    lokisse skrev 2010-04-26 22:33:34 följande:
    det finns väll inga fina kukar??
    I fullt stånd och med blöt fitta är alla kukar vackra.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 22:40:41 följande:
    MC har anlänt
    Im in da house!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-26 22:40:34 följande:
    nja vackra är att ta i begärbara atravärda ok men estetiska är dom inte
    Jomen ser du inte hur perfekt fulländad en ståltlig kuk är, perfekt formad för att glida in i hålet lätt och smidigt?

Man skulle kunna tro på designidén bara genom okulär besiktning.
    men sen kommer man på att den glider in exakt lika smidigt i tvåan. Och att bananer, gurkor och morötter även de har samma smidiga form.

Tror ni att det funnits urtidsmänniskor med tex raspiga kukar modell katter? Som inte fick pippa pga att det gjorde för ont för honan? Det tror jag.
Svar på tråden The return of the Lolilla