• M C

The return of the Lolilla

foux le fafa le bouche

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mitt vänstra öra är rött och pirrigt. Kan det bero på 1.22?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-18 01:17:38 följande:
    Le busch.
    *håller med*
    *gör franska rörelser*
  • M C
    Bam skrev 2010-04-18 01:18:50 följande:
    Med alla säkerhet.
    Nu måste jag sova.

Gnatt skänsk!
  • M C

Mornin skänks! Tack för alla fina samtal igår - gubben klagar på att jag var högljudd. Jag skrattade tydligen för högt.

• M C
    psychocandy skrev 2010-04-18 02:11:00 följande:
    Det var härliga tider. Jag skrattade som en hyena hela den dagen. Hmm, om man skulle somna till någon film kanske.
    Du är rätt elak du med ibland, håller du på att öva upp dig till Bam och polskans kvalisort?
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-18 10:18:56 följande:
    Haha, hur många av oss pratade du med egentligen?
    Jazza, dig och Bam.
    Jag ökade på med en halvtimme på varje samtal, Jazza 20 minuter, dig en timme och Bam i 1,5 timme. Gubben klagar på att jag pratar högt.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-18 10:19:59 följande:
    Jag siktar varken på mer eller mindre elak än vad jag är nu.
    Det är en fin nivå bara det!
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-18 10:32:34 följande:
    Jag tyckte det var skitläskigt att ringa ... man ringer och säger "hej" och vad säger man sedan liksom?   Fast som med allt sådant är ju de uppmålade farhågorna mycket värre än verkligheten
    Ja, jag märkte det. Men det gick ju bra!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-18 11:56:33 följande:
    God dag allesammans! Igår när telefonerna gick varma kände jag att min telefonångest var rätt nära ändå. Jag behöver förberedda mig lite till. Lovar att ringa er jag inte pratat med längre fram...ge mig lite tid bara.
    Ingen fara! Du ringer när du är mogen. Det kommer gå bra, jag lovar!
Svar på tråden The return of the Lolilla