• M C

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-04-18 19:55:05 följande:
    Jag har gått ner i vikt och jag har inte lust att köpa byxor som troligen kommer att bli för stora de med Och det är faktiskt en av de saker jag älskar med kjol och klänning ... man kan gå upp eller ner flera kg utan att det spelar så stor roll Plus att de är mycket bekvämare!
    Go girl!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Det var en väldigt orolig tid den där när de skulle träna kroppskontroll.
    Men försök lita på att de kan är mitt tips. Var med i början och titta hur bra kontroll de har egentligen, ramlar de pga "knöliga soffan" eller för att de är vingliga?
    Två killar är liksom en helt egen kategori, man får hårdare hud av dem. Det var hård hud eller ett nervöst sammanbrott, så jag valde att inte titta.
    Men jag har två bergsgetter, de ramlar aldrig. Det tog tid innan jag insåg att mitt hysteriska uppjagade sätt inte var till någon nytta, de ramlade ju aldrig!

Jag kan garva ihjäl mig åt hur hsyteriska folk blir när de ser dem, kusintjejen blir jätteorolig av deras framfart. Men de ramlar inte, inget går sönder. Varför bry sig då?

Hej förresten, har ni saknat mig?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-19 22:15:38 följande:
    Har uppdaterat på FB.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-19 22:51:21 följande:
    alla mina mamma vänner tror att jag gar pa valium...jag är den enda som inte stutsar runt pa nalar när mops sätter fart.blev utskäld i helgen pa lekplatsen av en mamma med barn i samma alder för att mops fick klätra upp för stegen till kanan och aka ner till mig som stod och tog i mot helt själv. hennes barn ville oxa man klarade inte av det och da var det jag som var dum för att henes barn blev argt..folk!
    Hahahha, folk är så beskyddande!

Lika kan jag få lust att skälla på mammor som hetsar upp sig när barn gör illa sig.
    Ex: Scenariot är lilla ministörnicks olycka.
    Vad gör man? Springer man fram och skriker med hög röst "PAPPA; HON HÅLLER PÅ ATT DÖ" eller nåt annat upphetsande, samt får svimningsattacker av blod? Springer skrikande till telefonen och gormar på 112 för att få dit en ambulans?
    ELLER: går man lungt fram, tittar och säger lungt "ojdå, det där ser illa ut. Kom så gör vi rent så får vi se vad vi ska göra. *** Ja, det där måste sys, vi åker upp till akuten och fixar till det. Vill du ha med dig din nalle?

Jag vill bara ruska om de morsor som ställer till en scen. Varför hetsa upp i onödan, avsett hur allvarligt det är? För vem hetsar man upp sig? Den skadade mår sämre av att ha adrenalinutsöndring, endorfiner är bättre. De är smärtstillande. Beröring är dessutom sån att den blockerar smärtan; killa, röra och smeka.

Sån är jag. Kolugn.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-19 22:46:55 följande:
    Välkommen tillbaka
    Tack!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-19 23:22:19 följande:
    hur var det ute i kylan?
    The Mentalist var ute i kylan. Snygg och trevlig, vad mer kan man begära?
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 23:27:55 följande:
    Samma med Eira hon är verkligen bra på att klättra rammlar sällan men når så jäkla högt och till otroliga platser. Jorå hon kan oftast helt utmärkt hon är för duktig på att klättra och tycker det är på tok för roligt.Men visst gör hon det mest för att jävlas och testa. Lämnar jag rummet så ropar hon efter mig och klättrar ner. Annat är det i köket där hon använder leksaker till att nå upp på bänkar och det gäller att hålla knivarna lååångt borta.Hej hej! Åf cårse Mc är du saknad!
    Det kommer en ljusning, vi har haft det kanon i nåt år nu. På sistone har de börjat ta bort sina egna tallrikar och tvätta sig efter maten  - självmant!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-20 07:32:34 följande:
    morning
    Morning utviket! How yo doen?
  • M C

*tittar in*
    Top of the evening skanks! Nu ska jag gå och bajsa, sen sova. I den ordningen.

Vi hörs imorgon! Löv jo!

• M C

Det kallas aprilväder. Snö och solsken på samma gång.

• M C
    lokisse skrev 2010-04-21 12:30:30 följande:
    nej inte mig.. mig har ingen ringt!
    Ringa utrikes är inte så billigt.
Svar på tråden The return of the Lolilla