• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-05-21 23:15:05 följande:
    jag fattar inte varför hon inte akt ut med röven först när pappan inser vad han släppat hem för skit
    Idioter söker idioter? Nä, kaka söker maka var det ju.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-22 09:45:20 följande:
    Hoppas alla får en bra dag och att ni håller tummarna idag!
    Jajamensan! *håller tummarna*

Sen kommer jag förmodligen få skrivförbud i bröllopskortstråden, jag sa rent ut vad jag tycker om idioten som är dum med sitt styvbarn.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mysigt! Jag vill också kunna sitta i en park och läsa...

Nu är jag hemma igen, dricker vin. Misstänker att det inte är så många andra här just nu. Men ha det kanon bäjbs!

• M C
    Bam skrev 2010-05-22 20:23:58 följande:
    Jag är här! *vinkar*
    Hellooo bäjb! How jo dooän? *porrporrporr*
  • M C
    Bam skrev 2010-05-22 20:41:46 följande:
    Jobbhelg! Men jag dricker cider och känner mig rätt så nöjd med livet ändå. Själv då honeybunny? *tvångshånglar*
    Mmm, naaaajs!
    *hånglar tillbax*

Jorå, dricker vin och tänkte mig lite Stargate framöver. Håller på att glo mig igenom alla säsonger av alla serier. Är halvvägs.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    Hercule skrev 2010-05-22 20:50:28 följande:
    hallo! Skulle på fest men hittar ingen spade så jag stannar hemma  
    Ja, det är essentiellt att ha en spade med, man kan ju råka i handgemäng!
    Vilken föredrar du? Jag tar nog min grävspade från fiskars, tycker snöskovlarna är för lätta och rabattrensarspaden blir för liten och tramisg - ingen räckvidd.
    Den har dessutom en vass egg.
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-22 23:24:13 följande:
    Hej på er!Jag klarade det, tammefan! Är så stolt, så det är inte sant! Mådde skitbra, hela loppet och sprang med ett fånigt leende hela tiden Men nu är jag astrött, haha.
    Bra jobbat! Är så stolt över dig!
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-23 08:31:32 följande:
    God morgon! Jag är hög, vaknade 7 och gick ner och fixade mat till idag.... Skall fira min svägerska,som fyllde 40 igår, nere vid havet hos mina föräldrar, så jag har gjort kycklingfilé i en jättegod marinad. (Stekte den i fredags, så nu gjorde jag marinad osv imorse)Så, om ett tag sticker vi ner dit och njuter av en dag vid havet
    Mysigt!
    Här regnar det.
  • M C
    lokisse skrev 2010-05-23 11:36:29 följande:
    en camping spade är aldrig fel.praktisk och liten gar att fälla ihop och att använda till nästan allt!!
    Praktiskt!
    Bra ide det där med närstridsspaden, varje stridspitt av rang har ett huggvapen för korta avstånd med.

Jag hade vilda planer ett tag på att ta snölassen men jag är så dålig på kamper med tvåhandsfattning. Hellre en schysst kantspade.
  • M C
    lokisse skrev 2010-05-23 11:44:48 följande:
    www.cabom.se/produkter/kul-prylar/armeprylar/...
    Jag ber att få¨informera från maken att det är ett vapen det där. På riktigt.
    Bild på I hopfällbar armé/campingspade
    Om man tittar noga ser man en räfflad kant på den, den är till för att ge stora taggiga sår på motståndaren.

Vi har alltså en vinnare i spadfajten, ARMESPADEN!
Svar på tråden The return of the Lolilla