Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-07 09:13:40 följande:
    Får du verkligen ringa sexlinjer från jobbet?
    Oja, alla är dessutom inlagda som kortnummer.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-07 09:26:53 följande:
    På vilken plats har du mitt nr  

Behöver inget kortnummer för det har jagi huvudet! :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-07 14:46:55 följande:
     en knullgris,. 
    Jag ser dig ofta använda det där uttrycket, men jag fattar inte vad det har för innebörd.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 08:45:01 följande:
    Morning hoes! Eftersom vi tydligen inte har några pimps här längre, så hälsar jag inte på dem
    Såg att du igår hade ngn fråga till mig. Först nu har jag tid att svara på den. Bring it on.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:20:08 följande:
    Du sa för ett kort tag sen att du inte hade nån reklam på din sida? Hur fan går det till? Betalar du för medlemskap så du slipper bannern? Och kom aldrig och säg att du inte läser ikapp igen.....
    Jag läste faktiskt redan igår att du hade en fråga, men du var offline då samt att jag slet som ett djur.

Nä, jag har ingen reklma whatsovever på ngn som helst sida jag surfar på eftersom jag använder Firefox.
  • Sven Justus
    Zchimla skrev 2010-12-08 09:29:35 följande:
    Tror ni man rengör luftstrupen om man andas in tvättmedelspulver??
    Givetvis, kör på!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:33:41 följande:
    Det där fattar jag knappt. Menar du att firefox tar bort reklamen helt? Är det en inställning man gör då? Fan....jag gillar inte firefox, använder hellre safari, men jag hatar verkligen reklam.
    Jag kör Firefox både på min pc på jobbet och på min mac hemma och det funkar utmärkt bra tycker jag. Men jag ska erkänna att enda skälet till att jag kör Firefox är just möjligheten att radera all reklam. Om du installerar Firefox så behöver du ladda ner et ttillägg som heter Adblock Plus och när det väl är gjort behöver Adblock Plus uppdateras med "blockeringsfiler". Efter det så sköter allt sig automatiskt.
  • Sven Justus

Korsetter är alltid både snyggt och sexigt. Dock reserverar jag mig lite för dne röda färgen.  :)

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:45:50 följande:
    Det sa T först också, tills jag skickade en bild, den satt så jävla snyggt att jag fan blev kåt på mig själv
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:07 följande:
    Jag kör Firefox både på min pc på jobbet och på min mac hemma och det funkar utmärkt bra tycker jag. Men jag ska erkänna att enda skälet till att jag kör Firefox är just möjligheten att radera all reklam. Om du installerar Firefox så behöver du ladda ner et ttillägg som heter Adblock Plus och när det väl är gjort behöver Adblock Plus uppdateras med "blockeringsfiler". Efter det så sköter allt sig automatiskt.
    Vore det inte bättre om T blev kåt på dig istället?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:51:50 följande:
    Vad får dig att tro att han INTE blev det? Klart han blev, goes without saying liksom. 
    Ok, tänkte om han inte blev det så försökte du få oss tro det genom att bygga upp meningen som du gjorde.. :)
Svar på tråden The return of the Lolilla