Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Lite pubertalt kanske, men vem av er är mest attraktiv (jävla fånigt ord egentligen)?

• Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 10:03:48 följande:
    Det skulle jag inte svara på även om jag faktiskt hade preferenser. Jag tycker att vi är så olika att man inte kan jämföra. Alla är attraktiva på sitt vis. 
    Bra svarat! Väldigt svenskt på ngt sätt.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 10:05:12 följande:
    Det stod ett barnstolsben i min väg när jag skulle skutta ut i köket. Jag trampade på det och beslöt mig (tydligen) för att bästa räddningen för att inte skada ringtån var att försöka bryta av foten genom att böja den åt höger! Det stämde fint. Tån är inte bruten!
    Lille Skutt?
  • Sven Justus

Vafan är okorr?

*Mamma då hon var okorr 8 Månder*
    *Pappa då hon var okorr 8 Månader*
    *Tutte då hon var okorr 7 Månader*
    *Titta å peka på saker okorr Då hon var 1år & 3 veckor*
    *Äta då Hon var 1 år & 4 veckor*
    *** första stegen då hon var Korrigerat 1 år.<(*)**
    ** kisse då hon var 11 måander korrigerat.**

• Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 10:16:15 följande:
    "okorrigerad" 
    Ja vaddå okorrigerad? Har Ville en korrigerad ålder och en okorrigerad ålder?
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:25:07 följande:
    Nej han är väl född i tid har jag för mig? Hade han varit född 10 veckor för tidigt hade han haft en korrigerad och en okorrigerad ålder. Ett barn som är fött 10 veckor för tidigt kommer ju att ligga efter i utvecklingen så att säga. Därför använder man det uttrycket. En bebis som är 4 månader börjar kanske kunna vända på sig...Men en bebis som är 4 månader utanför magen och som egentligen bara är 2 månader utanför kan kanske inte det?
    Jaha. Då fattar jag. Men det ser helt galet korkat ut när man skriver "han lärde sig gå vid 11 mån okorr".
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:31:38 följande:
    I know Men jag förstår att det behövs. Jag tycker också att det är skitroligt när det används av folk som tror att det är standard. Min son lärde sig vinka när han var 6 - 3 okorr! De räknar alltså de där tre dagarna de gick över/födde innan beräknat födelsedatum och tror att det skulle spela roll. 
    Överhuvudtaget ser det skitlöjligt ut när pöbeln slänger sig med medicinska arbetstermer. BIM är ett vanisinngt uttryck som verkar vara norm på familjeliv.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:38:21 följande:
    Men BIM är ju KNAPPAST ett medicinskt uttryck...Det betyder ju "Beräknad Icke Mens"? Det är ju fullkomligt idiotiskt...Man beräknar väl inte att inte få något? Inte läkare åtminstone. 
    Det kanske det inte är. Trodde de slängde sig med såna termer på mvc. Nåja, skitsamma. Jag är snygg ändå.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:50:43 följande:
    Man ska inte skaffa barn om man inte vet hur man gör barn. Hundvalpar och apor vet. 
    Vårt sätt att skaffa barn är mycket bättre, då slipper man allt kladd.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 12:01:55 följande:
    Ni snodde V på konsum? 
    Nänä, vi pröjsade för honom.  Min fru dammsög de på ägg, jag runkade i ett provrör. De lät spermierna och äggen leka ihop och klistrade sedan fast ägget i min fru igen.
Svar på tråden The return of the Lolilla