The return of the Lolilla
Godmorgon!
Godmorgon!
Vilka fina skor!
Jag vågar tyvärr aldrig beställa skor online eftersom jag brukar ha så svårt att hitta skor som passar
Jag tycker absolut att barn ska få finnas och synas i samhället precis som alla andra grupper, men jag tycker faktiskt att det vore helt okej om någon införde barnfria flighter.
Jag märker inte av barn som sover snällt eller sitter glatt och ritar eller leker på sin plats på flyget, men något jag verkligen avskyr är föräldrar som låter barnen, i flera timmar, springa av och an längs med gången och vifta och fläkta med armarna (som jag skrev om i den andra tråden) medan de skriker högljutt. När man ska flyga i många timmar så är det en ren plåga, och inte så kul att få en smäll i huvudet varannan minut. Jag har varit med om det. Eller om det i sätet framför en sitter en unge som HOPPAR och skakar på hela sätet medan jag sitter bakom och försöker äta. Inte så himla kul när man då får maten i fejjan och spiller juice på kläderna. Och föräldrarna reagerar inte ens, och när man säger till åt dem så tittar de bara på en som om man vore en idiot, och vänder sig sedan om igen och bara muttrar nåt. Sånt gör mig jävligt förbannad.
Så länge folk har pli på sig själv och på sina ungar tycker jag bara det är kul att se en blandad grupp människor, både på flyg, restaurang, bröllop etc.
Jag har flygit jävligt mycket men tycker största problemet är trängseln och att jag blir fisnödig
Några gånger har jag störts av barn, nån gång av att sitta bredvid en människa som vägde säkert 200kg, och några gånger av att få en kass plats t.ex. bredvid toan så att man inte fick en sekund av ro under hela flighten, eller att sätet inte gick att fälla ner.