Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-30 15:21:34 följande:
    men man far inte hata folk som maste kissa det kan ju vara nagot fel pa dom eller sa är dom GRAVIDA. och är man gravid kan man gjöra vad man vill *lite sma sur i dag är väll HORMONERNA*
    Haha men jag är så att jag vid olika tillfällen "hatar" olika  grupper. När jag kör bil tänker jag alltid "jävla fotgängare" och när jag är ute till fots tänker jag "jävla bilister" - allt som för tillfället gör mitt liv svårare kan jag svära över, bara för att nästa dag vara en av dem själv
  • Vik hädan
    Mariohn skrev 2010-03-30 15:25:45 följande:
    Nja, det var ett litet flyg och jag ville inte lämna min plats i kön så jag sade helt enkelt till hans mamma som satt typ 2 meter bort och tyckte att han var bedårande att "hörru nu får det räcka. Kan du vara snäll och ta hand om ditt barn".  Krösus i skruven vad arg hon blev.  Jag lovar att hon hade skrivit "flytta ut i skogen då om du hatar andra människor" om det var på FL
    Sa hon nåt till dig?
  • Vik hädan

Jag funderar på att köpa en lång, leopardmönstrad scarf. Tunnt tyg, men ganska bred,kan viras flera varv runt halsen vid behov.

Vad säger ni, är leopardmönster okej på en scarf, att bära till t.ex. en lång vit skjorta på sommaren?

Lolilla du tycker ju att denimjacka är inne så du behöver inte svara alls...

• Vik hädan
    lokisse skrev 2010-03-30 16:46:05 följande:
    leopard är trist
    Jag är trött på att allt jag äger är enfärgat eller randigt

Köpte en blommig klänning igår iofs.
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-30 16:50:02 följande:
    Alltså jag skulle ju aldrig gå i leopardtights, men jag tyckte den scarfen skulle kunna vara lite cool med nån väldigt casual enkel somrig outfit i vitt eller naturvitt
  • Vik hädan

Alltså det kan vara helt skönt att ta den i tvåan men obehagskänslan (känns typ som att man blir lös i magen) och skräcken att överföra avföring på sin partners kuk väger ändå över det positiva och gör att man (jag) iallafall inte kan slappna av och njuta. Därför sysslar jag inte med det, även om jag provat.

• Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-30 16:56:31 följande:
    Hur ser dom ut?
  • Vik hädan

Jag har lite bajsfobi i sexsammanhang.

• Vik hädan
    2timearound skrev 2010-03-30 17:06:23 följande:
    *letar scarves*
    Se om du hittar nån fin att tipsa mig om!
Svar på tråden The return of the Lolilla