Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-03 21:46:31 följande:
    Har du bytt från whiskey till cognac nu? Hur ska du då kunna "lösa de problem" din fru kanske skulle ringa om? 
    Whisky före maten - cognac efter maten.

Men så länge jag sitter tryggt och säkert bakom datorn här hemma så borde inga problem uppstå. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 21:50:03 följande:
    Hur full är du? Skala 1-5? Jag ligger på en stadig 3:a nu. 
    Nja, jag har nog stagnerat känns det som så det är nog bara blygsamma 1, möjligitvis med toppar runt 2.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 21:57:22 följande:
    Ja, det är kanske lika bra? jag har trappat ner något nu också och kommer nog att sluta på en stark 2.a när T kliver in genom dörren.

Semp, gillar du bara instrumental musik?  
    Lika bra och lika bra..det är mer att jag inte kommit längre i utvecklingen. Det finns liksom en osynlig gräns som när man passerar den så växlar man liksom upp ett hack.  Eller jag vet vad jag yrar om.. :)=
  • Sven Justus
    Sven Justus skrev 2010-09-03 22:00:06 följande:
    Lika bra och lika bra..det är mer att jag inte kommit längre i utvecklingen. Det finns liksom en osynlig gräns som när man passerar den så växlar man liksom upp ett hack.  Eller jag vet vad jag yrar om.. :)=
    ...vet INTE vad jag yrar om...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 22:01:51 följande:
    Vilken utveckling? *fågelholk*
    Jag förstår det...jag hade diffusa tankar i mitt huvud som jag försökte förmedla...utan större framgång. Det är lite trögttänkt i huvudet nu faktiskt. Combon fredadgkäll - sprit - avkoppling har den effekten på mig...
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 22:04:36 följande:
    Freddan, kan du inte bara skärpa dig? Skaffa Spotify. Jag vill spela en låt för dig också. 
    Jo...jag vet. Jag borde göra det. Bara för att.  Men det har blivit av eftersom mitt intresse för musik sträcker sig till hissmusik ungefär.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 22:08:05 följande:
    *föraktar*
    Fullt förståeligt...de flesta av mina polare delar din åsikt.
Svar på tråden The return of the Lolilla