Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-16 11:07:17 följande:
    Min axel luktar väl typ smultron eller nåt liknande. Murra ska lukta murra. Ren murra that is. 
    Men ren murra luktar som ren "övrig kropp" tycker jag, bara
  • Blygdläppen
    Erasmus skrev 2010-11-16 11:46:18 följande:

Glädje Jazza.

Och så har ni pratat fittdoft hela förmiddagen.

Helt vanlig tisdag, m.a.o.
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-16 12:01:55 följande:
    Du skall inte lyssna på Totajmern, hon är bara avundsjuk. Nej, jag är fin, många vill ligga med mig och du har ingen humor *konstaterar våldsamt*
    Ja, vissa attraheras av dekadens och förfall.
  • Blygdläppen

Idag vill jag att vi diskuterar Bullfitta.

• Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-16 12:03:55 följande:
    I ditt land, åtminstone, du har ju fått ligga hela tre gånger detta året.
    OMG!
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-16 12:04:25 följande:
    Jaha, så att du kan ta åt dig och springa lipandes härifrån? No thanx.
    Vi har redan diskuterat blygdläppar, fittdoft och runkbulle, så jag tycker bullfittsdiskussionen är på sin plats nu.
  • Blygdläppen
    lokisse skrev 2010-11-16 12:06:11 följande:
    med eller utan socker?
    och har du en thing för bullar med tanke pa att vi redan diskuterat runkbulle?
    Vem gillar inte bulle liksom? Att ni alla gör det ser man på långt håll iallafall.
  • Blygdläppen

Jag ska börja med en bullfittsstory. När jag gick i högstadiet hade vi en vikarie som gick i jättetajta strechbyxor, och hon hade världens största bullfitta. Man kände sig väldigt obekväm när hon ställde sig vid ens egen pulpet för att förklara nåt, och så bara var den där nästan i ögonhöjd (hon var lång, och högstadieelever har kass hållning). Dessutom hade hon kameltå.

• Blygdläppen

Jag fattar bara inte varför man vill att alla ska veta hur den ser ut. Hon var väldigt mager i övrigt, så den var liksom väldigt tydlig.

PS marihohnz, jag har bestämt att du måste byta profilbild. Jag är van att det är Midka som har en rosa bild. Detta funkar inte för mig.

Svar på tråden The return of the Lolilla