-
HahahhahahahhaMariohnym skrev 2010-11-11 12:09:23 följande:Jag har hört talas om killar som träffar en skitsnygg tjej på krogen och följer med henne hem och skiter fullständigt i hur hennes fitta ser ut. Men jag har aldrig hört talas om en kille som träffar ett vidundertroll till fruntimmer och följer med henne hem i förhoppning om att hon åtminstone har en snygg fitta.
-
Jag skulle ALDRIG stoppa en KALL colaflaska i muttanMidka skrev 2010-11-11 12:29:03 följande:Jag har svårt att glömma det där med fist sex och den där halvliter cocacola flaskan... Var den fylld eller var den tom? Och om den var fylld är det bättre än tom? Ska det vara kall eller varm vätska?
Hmmm... nej jag får nog ta en paus och fika lite. -
"dajmare"HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:38:02 följande:I UG tråden här på fl har Tvåan berättat om när hennes Master smörjde in hennes dajmare med sambal.
HAHAHAHAHAHA -
Jag måste dra nu. Annars pinkar jag ner brallorna. Hejdå
-
FREDAG!
-
tyg grådaskigt.Mariohnym skrev 2010-11-12 15:22:23 följande:Duktig! Och vilken färg har gräset?
-
Jag har blivit FL-skadad. Inatt drömde jag att mina blygdläppar var stora som hundöron, typ 10cm i diameter. Och typ mörkbruna.
-
Om jag dör medan mina organ fortfarande kan vara till nytta för någon annan så får de ta allt de kan tänkas behöva. Ögon, organ, till och med armar eller ben ('ven om sådana transplantationer är väldigt ovanliga än så länge). Även till forskning får min kropp användas.
Jag önskar att så många som möjligt skulle ha samma inställning som jag. Och jag tycker det känns omoraliskt att vara villig att ta emot organ, men ovillig att donera. MEN, jag tycker ändå att läkaren ska avgöra vem som har störst behov av organet, oavsett patientens egen inställning.
Ifall någon jag älskar skulle vara ovillig att donera sina organ, så skulle jag ändå önska, mer än något annat, att de skulle ha samma rätt till organ som en som är villig att donera. -
Det som jag tycker är vidrigast av allt, är föräldrar som pga sin tro eller någonm annan dum övertygelse inte accepterar blodtransfusioner eller organtransplantationer, och låter sina barn dö hellre än att låta dem motta blod eller organ av en annan person. Det har jag ingen förståelse och ingen tolerans för.
Visst, vägra ta emot det själv, men låt inte ett oskyldigt barn dö pga det. Människor som har den inställningen och övertygelsen, borde aldrig få vara vårdnadshavare över någon annan människa. -
Får man ändå jävlas med dig idag?Jazza skrev 2010-11-13 11:36:57 följande:Usch, jag gillar inte mig själv, idag, riktigt. Jag är skitirriterad på att M åkt iväg över helgen och sedan drar till Sälen på måndag. Jag pallar liksom inte med, riktigt, med ungarna just nu. Jag hatar att vara sån och är bara missunnsam och grinig, en sån tjej är inte jag
Sen skall vi iväg, båda två, på fredag och det var liksom givet att det var jag som skulle lösa barnvakt, trots att han också skall iväg.....
Förlåt att jag kräks här, men.... Nu har grisarna fått lite mat, skall in till Maxi en snabbis och sen våldgästa farfar och farmor i hopp om sockerkaka