Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-13 11:38:09 följande:
    I princip håller jag med dig. Samtidigt finns det ju så mycket idiotiska föräldrar som fattar hemska beslut för sina barn varje dag. Säljer dem, slåt dem, håller dem borta från utbildning, osv osv. Helst skulle man ju vilja att alla inte FICK bli föräldrar, men det är ju en helt omöjlig verklighet. Om man inte bor i Kina dårå. 
    Nä jag vet, omöjligt att förbjuda folk att bli föräldrar, och omöjligt att hålla koll på alla som misshandlar sina barn på ett eller annat vis. MEN i detta fall så borde det ju ändå gå att  kontrollera i någon mån! T.ex. att föräldrarna inte KAN neka sitt barn den vård de behöver. Att socialen kontaktas (eller nåt) om föräldrarna vägrar. Och att om ett visst antal läkare intygar att barnet kommer dö utan den vård det behöver, så går det igenom?

Äh, jag vet inte hur man sen skulle utveckla alla detaljer i praktiken, det får jurister och politiker och läkare sköta. Men en förälder/vårdnadshavare ska inte kunna "dömma sitt barn till döden" pga sin egen övertygelse.
  • Blygdläppen

min mobil har pajjat (ingen väckarklocka, ingen kalender, inget LIV kvar!!)

• Blygdläppen
    Zchimla skrev 2010-11-15 08:01:54 följande:
    Sådär hade min sambo låtit med - precis så..

Jaha då vet vi vad du ska göra idag då.. hoppas det löser sej
    Det är så jävla hemskt, känner mig som om jag förlorat en del av mig själv! Jag är handikappad.
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-15 10:13:14 följande:

OMFG Jag har tränat..........vilken resa.

Det stod en ashet man på löpbandet brevid mig. Inte en snubbe eller kille, MAN! Men den jäveln sneglade hela tiden på hur snabbt jag sprang. Notera att jag INTE skrev att han sneglade på mig, för jag var inte som en fjäder , mer som en flåsig elefant . Så han hetsade mig hela passet att springa fortare och fortare, jag är helt slut.

Självklart sög jag av honom på muggen sen. Man får ju tacka ordentligt för pushen liksom.

Hur långt sprang du, och vilken hastighet?
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-15 16:23:34 följande:
    FINNES

3.5-åring, mellanblond med blå ögon. Lagomtjock med knubbiga händer. Aslynnigt humör och mycket grin och skrik i kombination med bråk i mataffären. Delar sporadiskt ut korta kramar och en och annan väldigt blöt puss. Kan många ord men använder endast "jag kan själv" och "jag vill".

ÖNSKAS 

Vad som helst........större. Gärna 20+. 
    Kan han sopa golv och dammsuga?
  • Blygdläppen

Nej, jag har varit vaken i 1½ timme. Har tränat. Har gjort det varje dag i två veckor men inte gått ner ett enda fucking gram.

• Blygdläppen

Så eftersom träning inte funkar tänker jag ta till plan B: Svälta mig själv.

• Blygdläppen
    Zchimla skrev 2010-11-16 07:59:17 följande:
    Har du mätt midjemått då??
    Min midja är redan fin, det är låren jag vill minska
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-16 08:59:29 följande:
    Så ser ju alla ut gumman............de verkar inte bry sig nämnvärt.
    Du, jag har inga håriga ben ska du veta
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-16 10:14:36 följande:
    God morgon!
    Apropå parfymerade bindor och trosskydd... När jag jobbade som lärare startade jag en samverkansgrupp för tjejer, som hette "Mutta skall lukta mutta" där vi pratade om sånt Bra, va?
    *god*
    Satt du sedan ensam där och pratade fittdoft med din spegelbild?
Svar på tråden The return of the Lolilla