Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-09-16 15:14:37 följande:
    Mariohn skrev 2010-09-16 15:13:23 följande:
    Vet ni vad som gör mig förbannad? 
    Ingenting?
    Jo EN sak. När jag ber M att köpa tandpetare som jag ska använda när jag tillagar laxen och han köper tandpetare med mintsmak. GOTT.
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-09-16 15:18:53 följande:
    Att du får för lite kuk?
    Nej fan sånt kan jag hantera. 
  • Mariohn

Sitter och kollar på dildos i min kompis sexbutik...röda, gröna blå...helt ok. Men vad fan är det med dessa hudfärgade ådriga bamsepenisar med beskrivningen "Ser ut och känns precis som äkta vara"...Eh nej? Eller? Är det bara jag som inte skulle kunna undgå att notera den lilla viktiga detaljen att det inte sitter fast en tillhörande karl på den?

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:20:38 följande:
    Nej. Att kuken hon får är FUL.
    Nu blev M ledsen. 
  • Mariohn

För att inte tala om löskukarna med sugpropp "fungerar utmärkt att fästa på t ex toalettlocket". Sexigt. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:23:37 följande:
    Jag hade nog ändå föredragit en så naturnära som möjligt......om jag nu tvunget skulle ha en. Drömmer
    Den ser verkligen inte naturnära ut. Det ser mest ut som om någon slitit loss en underarm på sin granne och dängt på en apelsin för att stoppa blödningen. Vilket iof kan vara sexigt.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:24:51 följande:
    Det här la nicket hos mig precis. Tack liksom......

www.aftonbladet.se/kropphalsa/medicin/article...
    ooh exakt så såg apelsinmaskarna ut som Blerim hittade.  Han hade skivat en apelsin med kniv och satt och mumsade när vi plötsligt insåg att apelsinen rörde sig. Mjorå. Apelsinmask finns det tydligen något om heter! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:27:09 följande:
    Vad är det med dig och apelsiner
    Detta är tydligen en dag som går i apelsinens tecken. 
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-09-16 15:24:05 följande:
    Troligtvis.

Vem vill resa till Iran med mig?
    Har du fräsch penis? 
Svar på tråden The return of the Lolilla