Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-16 15:52:30 följande:
    Man lockar fler bin med honung. men det är du ju så gammal så det borde du redan veta......
    och flugor med läppglans...som jag ju redan har berättat. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-16 16:01:19 följande:
    Bara nyfiken . Inget annat.
    Sicket skitsnack. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 16:02:23 följande:
    Jag undrar hur M är. Jag undrar det nästan mer än jag undrar hur du är. han måste liksom ha händerna fulla, hela tiden. Krävs en jonglör av rang.
    Han är min raka motsats. Han blir aldrig arg eller irriterad. Han har oändligt tålamod med allt. Han är den lugnaste människan som finns. På riktigt. Och så är han vansinnigt rolig. Han har sjukt fyndig humor och kan prata på alla dialekter och en massa språk. Dessutom kan han härma alla människor. Hans röst är helt stört förändringsbar. Ett uppskattat partyfenomen. Och så älskar han mig. Även om inte ni gör det
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 16:09:18 följande:
    Hoppsan. They are on to me..........

10% inte pappa till barnet?
    Blev bara förbannad av den tråden. Så jävla könsdiskriminerande. Varför är det bara män som ska testas? Det kan väl lika gärna vara kvinnor som inte är mammor till barnet. Det är ingen skillnad på kvinnor och män. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-16 16:24:17 följande:
    Jag var på ett såntdär homeparty en gång. Då fanns en blå löskuk med sugpropp. Min kompis Eva kastade iväg den mot TV:n och slog sedan, för sakens skull på TV:n för att se hur kuken hade hamnat.... Där satt han: Lars Adaktusson, med en blå löskuk i pannan. Det är ett av mitt livs absolut roligaste ögonblick
    HAhahahahahahahahahahahahahahahaha *dör*
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-16 16:37:28 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54558520.html

Detta var onödigt, Maran....
    2timearound skrev 2010-09-16 16:37:36 följande:
    Jag saknar redan Maran. jag är lite orolig för hur länge hon ska vara borta. *ängslig*
    Säg till när ni har slutat vara elaka era lea stycken Gråter
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 16:40:03 följande:
    Jag menade faktiskt det jag sa. jag trodde inte du skulle vara inne något idag, och då satt jag i bilen och tänkte att det nog inte skulle vara så roligt här idag då.
    Naw Vi fick inte nycklarna igår Vi får dem imorgon och ska flytta alla saker först så jag är kvar lite till  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 16:43:34 följande:
    Jag är good cop. Det är ju helt uppenbart vad Jazzan är för cop.
    Robocop!
Svar på tråden The return of the Lolilla