Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Trodde det satt en spindel på väggen så jag skrek och sprang. Men det var visst bara den annalkande döden som gjorde sig påmind. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 14:30:24 följande:
    Men jag gillar vitt. Min dotter är väldigt missnöjd med det. I morse satt hon och pekade på saker, altandörren, fönsterkarmarna etc och konstaterade surt att ALLT är vitt!
    Jag har en svinäcklig skitbekant som tycker att det är mer praktiskt att ha mörka färger eftersom "de blir inte lika skitiga". "Det blir de visst men skiten syns inte, fy fan vad äckligt" sade jag. Vi umgås inte. Har hört att hon inte gillar mig. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-16 14:33:36 följande:
    Funderar på att köpa ett vitt köksbord.
    Jag hade ett vitt köksbord men katten sket på det så jag ställde ut det i trapphuset. Det fick fruktansvärda följder i form av en arg lapp från hyresvärden "Du som ställt ut ett köksbord här. Flytta på det annars tar vi bort det!!!" Eh. Tack. 
  • Mariohn

Det är ungefär som bussåkandet på malta. Det kostar 25 cent att åka buss vart man än ska. Man måste inte betala om man inte vill. Det är frivilligt. Men om en inspektör kommer måste man böta 25 cent om man inte har biljett.

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-16 14:35:23 följande:
    Men varför har du kvar den? Det är ungefär som att mögliga tapeter i badrummet?
    Nej. Jag tycker att det kan vara skoj att ha kvar gamla telefoner. Den ska jag ta fram när jag är 107 och visa för alla mina barnbarnsbarn och gagga jobbigt om "min tid". 
  • Mariohn

Alltså...Är det NÅGON människa som tänker gå och se Marmaduke? Varför? Jag tänker på 2:an varje gång reklamen går. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 14:40:08 följande:
    Nu vill jag genast ha en förklaring till förolämpningen. *väntar*
    Det bara blev så. Den äckliga jävla hunden brakfiser och jag ser framför mig hur du står och låter fuck me pantiesen fladdra. 
  • Mariohn

Ibland är jag så jävla rolig i mitt eget huvud att jag skrattar rakt ut. Men det är inget jag tänker dela med mig av. Jag föredrar att inte bo på anstalt. 

Svar på tråden The return of the Lolilla