Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-16 21:56:23 följande:
    Nej, det såg ut som konstiga djur. Men snubbar kanske tycker att de ser ut så? Semp?
    Fast folk i tråden svarar ju helt skamlöst? Det ser ju ut som korvbröd som spyr. 
  • Mariohn

Alltså hade jag varit kille och träffat en såndär stor klump som ser ut som en röv som kräks så hade jag inte vetat vad jag skulle göra. Ska man ta på innanmätet? Tänk om tjejen tror att man försöker stoppa tillbaka det och blir upprörd? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:01:15 följande:
    Hahahaha! Du är inte klok. Stoppa tillbaka? Om musar ser ut sådär så har jag plötsligt lite större förståelse för alla ts.:ar som lyder "Killar, gillar ni stora blygdläppar?". Typ.........Drömmer
    Men det är ju inte sant! Jag har varit i en miljard omklädningsrum och ALDRIG sett en sådan. Det kan inte vara vanligt. Enda gången jag någonsin sett en sådan var när jag och min kompis Linda gick och pinkade i skogen tillsammans på fyllan. Hon hade en sån. Jag slutade vara kompis med henne. 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-09-16 22:03:09 följande:
    Men det är ju inte sant! Jag har varit i en miljard omklädningsrum och ALDRIG sett en sådan. Det kan inte vara vanligt. Enda gången jag någonsin sett en sådan var när jag och min kompis Linda gick och pinkade i skogen tillsammans på fyllan. Hon hade en sån. Jag slutade vara kompis med henne. 
    Förlåt om någon här har en sån. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:04:16 följande:
    Hur noga brukar du studera dem? jag har lite fobi för sånt så jag tittar panikslaget folk (tjejer) i ögonen när de är nakna. 
    Jag brukar försöka att undvika dem men det är nästintill en omöjlighet. Har du varit på ett badhus någon gång? Jag ska berätta hur jag ser på upplevelsen

Man kommer dit och tänker byta om. Följande obligatoriska moment ingår i besöket.

Tanter kan inte ställa sin "badväska tillika stadiumbag på bänken. Den ska stå på golvet. Det som sedan ska packas upp ur den packas inte upp innan nakenheten är fullständig. Detta gör tanterna med raka ben framåtlutande och helt ointresserade av att små människor som jag lätt skulle kunna fastna med huvudet i muffen på dem om vi gjorde en oförsiktig rörelse.

Vidare går man in i duschen där man förvånas över hur folk skamlöst rengör sig nertill grundligt som om de vore helt ensamma och hade blivit våldtagna nyligen. De skrubbar och gräver och använder sedan handduken som någon form av tandtråd genom att dra den fram och tillbaka i underredet med ett järngrepp.

På vägen ut till bassängen råkar man trampa på någon annans blöta och äckliga borttappade plåster och kräks lite inne i munnen. Man hoppar i bassängen och simmar en längd bara för att upptäcka att den feta tanten i blåblommig baddräkt som håller på att klättra ner i bassängen har fullt av vita fläckar under ena foten. Vårtmedel.

Då ger man upp och går traumatiserad till bastun bara för att upptäcka att det på den mittersta bänken sitter en kärring och skrevar brett. Helt naken. Kärringen kommenterar att man inte får ha badkläder i bastun.

Man slutar bada på badhus.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:12:35 följande:
    *gråter*
    Jag bara varnar dig. Förlåt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:13:48 följande:
    Av skratt alltså.
    Inte av äckel? Jag tycker att det är en äcklig berättelse. Kan man anmäla att någon badar med vårtor? Finns det någon smittskyddslag som ingriper? Det är ju väldigt smittsamt. Jag måste starta en tråd om detta!
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:14:53 följande:
    Pssst... du glömde: en del ställer sig och rakar sig i duschen också.
    SimplyTheBest skrev 2010-09-16 22:15:21 följande:
    *asgarvar*

Precis så är det!
    Korrekt!! Vad är det som driver en människa att göra så? Sist jag badade var det en kärring som skrubbade sig så att jag blev generad och fick gå därifrån. Jag väntade mig att hon skulle slita av hela underlivet, slänga det på golvet och börja vråla "dö din jävel DÖ!!!" vilken sekund som helst. Och jag ville inte få blod på mig.
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-16 22:20:45 följande:
    Maran - vilket nr härrörde du ditt inlägg med kompisen till?

*lost*
    Haha det var bara ett skämt Never mind ! 
  • Mariohn

Nu tänker jag faktiskt gå och kvällsmysa med M och V innan vi ska krypa ner och sova. Imorgon får jag nycklarna till mitt fina nya hem. Jag är glad. Sov gott sen mina små apor! 

Svar på tråden The return of the Lolilla