Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:00:38 följande:
    Yo mama.
    Det sade min son också klockan 05. Då började jag nästan gråta. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:02:42 följande:
    I själva verket var det jag som pratade i tungor. Spöke
    Kan du prata lite tystare tack? Jag behöver min skönhetssömn. Vaknade upp, tittade mig i spegeln och insåg att jag hade ett litet litet ansikte runt munsåret.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:06:01 följande:
    Haha! Men du väste inte att du ville bli befruktad då alltså?

Förresten, blev ni inbjudna till grannen i helgen? Nu när ditt nya liv som såsijal ska börja, menar jag.  
    Haha NEJ! Jag sitter bland flyttkartonger och sover på en madrass på golvet. Vi flyttar det sista till helgen. Vi hann inte för vi lade golv  Grannen ska jag hantera genom att vara naken alltid. Hoppas att Aschberg kommer och gör mig till skåneidiot i tv.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-20 09:06:52 följande:
    första gangen?
    Nej men det händer extremt sällan. Han hade tappat en strumpa och sparkat av sig täcket. Iskall liten fot värmde mammahjärtat *blödig*
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-20 09:05:38 följande:
    jag har en stor snor mops och en liten.
    tycker synd om minimopsen som inte förstar vad som händer och inte kan äta och andas samtidigt som hon är van...
    Naw är hon snuvig? Jobbigt när de är så små
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:10:22 följande:
    Finns inget du kan göra för att toppa "fruarna". Jag är permanent skadad av det och Äckel-kungarna. Som jag iof vägrar titta på, har inte sett ett enda program men är ändå förstörd bara av jinglarna.

Visst hade hon bara morgonrock på sig, grannen?

www.familjeliv.se/Forum-5-69/m54473902-1.html
    Jodå jag kan säkert vara ännu mer pinsam. Men jag vill inte. Dessutom orkar jag inte pissa och kräkas överallt. 

Och ja. Den äckliga tokstollan. Alla vet att om  man vill ragga up en karl är morgonrock the way to do it.  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-20 09:14:17 följande:
    oh ja!

och du har inte blivigt befruktad? da är man ännu blödigare, sista tiden som gravid grinade jag som en galning minst en gang om dagen för att man fick en blöt slabbig puss eller nagot annat. 
    Haha när jag var gravid i v 41 började jag störtlipa på ICA för att jag såg en bebis som log. Det var så fiiint. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 09:13:16 följande:
    Speciellt genom att låta den "glida upp". Så jävla skämmigt så jag fan sitter och blir lite röd om kinderna här. 
    Speciellt efter att ha läst "hur ser din mus ut".  
Svar på tråden The return of the Lolilla