Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-09-24 13:30:27 följande:
    Är det så att förslossningssmärtan glöms bort omdedelbart? Min fru som skrek så det ringde i min öron efteråt påstår nu i efterhand att hon inte minns smärtan överhuvudtaget.
    Skönt för henne :-9 Jag minns alldeles för väl. Vedervärdiga jävla ont. Aldrig tog det slut heller. Bångstyriga unge. Men det är nog vanligt att det glöms bort. Mina vänner minns inte heller. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-24 13:34:23 följande:
    Jag var beredd att ifrågasätta min frus omdöme när hon påstod att hon inte kom ihåg smärtan.
    Haha hon är nog som man ska vara
  • Mariohn

M måste förstå att efter att jag sagt godnatt kan man inte förföra mig. Jag har stora gula öronproppar och kan OMÖJLIGT känna mig sexig i dem. Dessutom är jag rädd att de ska falla ur och orsaka kvävning. Det hela påminner för mycket om när paul och jag snuskade och han råkade svälja mitt fina guldörhänge. 

• Mariohn

Vilken vacker bild. Det var iof väntat för trädet värper inte långt ifrån sig själv...eller  ni vet.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-01 11:50:57 följande:
    Äta lunch? Jag är hungrig som en varg redan.
    Vad ska du äta? Jag vill äta clementin.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-01 11:53:27 följande:
    Alltså....magen säger att jag vill äta en häst. Men i munnen har jag liksom ingen smak. Så det hela kommer att bli lite svårt. Man vill äta, men maten smakar papper. Fattaru?
    snuvig?
  • Mariohn

Ikväll ska jag bjuda svärmor och svägerska med dotter på middag. Jag håller redan på att bli irriterad. 

Svar på tråden The return of the Lolilla