Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Der Ficker skrev 2010-09-21 13:58:40 följande:
    Jag har köpt gardiner idag.
    Hur ser gardinerna ut?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-21 14:06:24 följande:

var kan man hita elsa beskow bilder?

Förmodligen i en av freddans porrtidningar. 
  • Mariohn

Nu rymde katten igen. Han är verkligen modig. Han rymmer en meter och bajsar av skräck. 

• Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-09-21 14:08:11 följande:
    Som gardiner, typ
    Aha! Vilken färg? Jag ska köpa gråa gardiner med höstmotiv ikväll. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-21 14:10:08 följande:
    ha en san katt hade vi med.
    en gang fangade hon en padda och kom hemspringande med den i munnen lödret stod som en sky kring hella ansiktet pa henne. efter som hon inte viste vad hon skulle göra med denna illasmakande padda slängde hon den pa trappan och kissade pa den
    *ASG* Vilken müsig misse! Min katt håller på att ta livet av mig. Jag balanserar på gränsen mellan ångest och panik och han åker snart ut. Helt sjukt är det. Jag har älskat den utvecklingsstörde lille fan som en bebis i 5 år men nu funkar det inte längre. Det strider dessutom mot alla mina principer att slänga ut en innekatt. Men jag vet inte vad jag ska göra. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-21 14:10:29 följande:
    Haha! *längtar* Var ÄR han? 
    Jag tror att han är  här och intresserunkar. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-21 17:11:31 följande:
    Dumpa?
    Ja hur kan man leva med en sån. Fem minuter tills han kommer hem Vad ska jag göra under tiden? STÄDA? Sicken mansgris
  • Mariohn

Ikväll funderar jag på ett glas vin och myskläder. Men det är bara en fundering. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-21 17:13:56 följande:
    Ta i hand??! Måste vi RÖRA varann?

Ska ni inte skrika i falsett, peka på varandra, springa mot varandra och sedan kramas och hoppa samtidigt som ni fortsätter skrika obegripliga pip? Så gör brorsans flickvän och hennes kompisar. Jag vägrar träffa dem. 
Svar på tråden The return of the Lolilla