Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-01 13:18:46 följande:
    Varför träffar ni era svärmödrar så ofta? Är inte det jobbigt?
    Nej  Hon är jättemysig om man lyckas värja sig från kakattackerna
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-01 13:22:19 följande:
    JAg träffar min fem till sex gånger om året vilket är fullt tillräckligt. Annars blir det liksom för smetigt.
    Vi bor 4 mil ifrån henne och hon skulle förmodligen gå under av sorg om hon inte fick träffa V minst en gång i veckan. Och det vill vi inte
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-01 13:36:37 följande:
    Maran, jag kvävs av skratt.
    Det gjorde jag också...lyckligtvis var det en rolig tant för hon skrattade själv. Sedan träffade jag en gammal gubbe som var söt. Jag stod och tampades med herr "jag vill inte ha mössan på huvudet jag vill ha den i munnen och då blir jag ledsen för att den smakar illa och sedan blir jag arg eftersom jag inte vill ligga i vagnen och jag vill definitivt inte sitta och gå är jobbigt"Då kom gubben förbi och sade "njut medan hon är liten för en dag blir hon stor och då kommer du att sakna även detta". Det hjälpte lite (Jag bor granne med ett stort äldreboende. Därav alla gamlingar)
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-01 13:41:14 följande:
    Var tvungen att se lite på Efterlyst. Det är så jävla obehagligt med Elin
    Usch ja. Helt sinnesrubbat, Fruktansvärt
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-01 13:47:25 följande:
    Nej, hon är fantastiskt rolig och trevlig, men jag har alltid haft ett stort behov att värna om min privata helgd. Har man levt utan en mamma i 23 år och utan pappa i 10 år (mer eller mindre) så lär man sig att klara sig själv.
    Fast oj...Vilken tolkning du gör. Vi klarar oss alldeles utmärkt själva men vi gillar att ha familjen nära och umgås med dem. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-01 13:48:20 följande:
    Ikväll ska jag bli rödvinsfull och äta grillad ost. Det ser jag fram emot nåt helt sanslöst.
    Jag längtar tills jag kan bli rödvinsfull Men jag sparar det ett par månader :-/
  • Mariohn

Haha jag känner mig lite liten nu. Min mormor och mina föräldrar bor här i byn på 15 minuter gångavstånd. Min morbror bor 4 minuter bort. Min morbror och hans fru och mina kusiner bor också i byn 15 minuter bort och min andra morbror bor på granngården *inavlad* 

Svar på tråden The return of the Lolilla