Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-04-04 17:00:07 följande:
    Funderar på om Svempa är lite lätt mansgris.
    Nej, det tror jag inte. Däremot föredrar jag män som är män och kvinnor som är kvinnor. :)
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-04-04 17:09:43 följande:
    Vill du att kvinnan är väldigt feminin av sig Svempa? Kurvig, gärna klänning/kjol, långt hår?
    En mycket bra beskivning. Feminin, kurvig och klänning/kjol.. Hårlängden är inte lika relevant.
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-04-04 17:12:55 följande:
    Var som jag trodde . Vi skulle aldrig bli attraherade av varandra.
    Nähä. Du vet att det är tredje eller fjärde gången du skriver det va? :)
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-04-04 17:19:08 följande:
    Har ingen aning. De som känner mig vet att jag är totalt förvirrad
    Så är det. Du har vid en handull tillfällen påpekat att jag aldrig skulle vara ett alternativ för dig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-04-04 18:21:02 följande:
    Sven Justus skrev 2011-04-04 16:44:06 följande:
    Vedervärdiga kvinna!
    MEN VAFAN?! Freddan, det är ju de som är de som bäst behöver en fast hand fattar du väl?! Jag är chockad, besviken och lätt illamående. 

I övrigt var det jävligt kul läsning...  
    Jazza skrev 2011-04-04 18:29:05 följande:
    Det här var fantastiskt kul! Roligt att se dig, Freddan, och extra kul att de får igång dig

Nicket: *faceslap:ar* Skärp för fan till dig, ät ordentligt mat och håll käften, under tiden!

(Fö rekommenderar jag Iggy Pops LCHF: loads of cocain and heavy fucking!)
    Kanske det, men hon kändes bortom all räddning med den typen av diet. Det blev för mycket helt enkent.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-04-04 18:44:15 följande:
    Anledningen till att svempa är lite grisig är att han är lite lätt attraherad av mig. Jag tar fram det där grisiga i folk. 
    Busted!
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-04-05 10:29:59 följande:
    mer eller mindre leva pa tee första veckan och sedan ga över till pulver helt ett par manader
    inge nyttigt alls
    Och så fort du börjar äta normalt så kommer kilona tillbaka? Nä, förbränn fler kaorier än du stoppar i dig på ett hälsosamt sätt istället. :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-04-05 12:59:53 följande:
    det är ju planen pa sikt. man fulbantat ett "halvar" och är sedan glad att man far äta nyttigt och saknar inte onytigheterna pa samma sätt
    Ett halvår utan riktig energi? Låter skojigt.  :)
Svar på tråden The return of the Lolilla