• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-05 10:06:31 följande:
    Haloj!!Är sådär löjligt munter idag med. Vad är det för fel på mig? Kan det vara ångesten inför födelsedagen som gör det??? *suckar*
    Ja det är våååååren, ja det är våååååren!

Sa jag inte det va`Va? va? Att det är vår i luften?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 16:32:05 följande:
    om jag nu varit spännande nog att hitta en film som later spännade varför vägrar ni komentera den da?? annars snackar ni ju film hela dagarna..
    Vilken film?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Kom på, den med getterna? Den lät lite halvkul faktiskt.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 16:16:08 följande:
    Fan...insåg nyss att det är sista helgen som jag befinner mig inom 20-års gränsen. Stark ångest infann sig. Detta är hemskt!!!
    *kramar om*
    Feel the force, come to the dark side my appretice!
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-05 15:36:05 följande:
    Det vet ju som sagt inte jag eftersom hon har blockerat mig Men jag gissar att det är hon med barnavataren, samma språk och brist på självinsikt ...  Jag tycker att det borde finnas en funktion som gör att man ska kunna se och skriva i gästboken hos alla de som skrivit i ens gästbok! Finns det någon rimlig orsak att skriva hos någon som man inte vill ska kunna skriva hos en själv?
    Känner att här finns en underhållande historia, kan ingen köra en snabbgenomgång?
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-05 16:49:14 följande:
    Jag har haft samma lösenord på mina sidor i sex år. Nu måste jag byta, och jag vet inte vad jag ska byta till.
    Gör som jag, byt till något lätt, byt tillbaka till det du kommer ihåg.
    Sån är jag.
    Vem fan (förutom min gubbe) kommer ihåg alla löserord?

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m51153890.html
    Jag har kul nu, sitter och skrattar för mig själv när jag fintar upp rabiata alkoholmotståndare på läktarn. Ska jag fråga dem om läktarkorven smakar bra?{#lang_emotions_sealed}
    Fast de kommer inte ge sig, men de sitter iallafulla fall där och käkar korv. *hehe*
    "Me the devil, you the idiot."{#lang_emotions_demon}
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-05 17:04:02 följande:
    Jag brukar ta en mening och begynnelsebokstäverna i den. Exempel:Maggan Är Riktigt Jävla Dum I Huvudet! blir MÄRJDIH
    Eller som en sång med siffor:
    7 Vackra Flickor I 1 Ring - 7vfi1r
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 17:10:12 följande:
    jag tänkte pa lösenord at dig sanna som passar!
    {#lang_emotions_demon}
    Undrar jag vem som är elakast här.
  • M C

Har en fråga på FB. *tipsar*

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 17:33:28 följande:
    Alltså på tisdag kommer min ångest vara över men nu är det oerhört stor. Nästan så jag kan ta på den.
    *kramar om igen*
Svar på tråden The return of the Lolilla