Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-03 22:56:06 följande:
    Verkar jag skitnojig över min ålder? Inget trams nu.
    Kanske inte. Känner dig inte så väl ännu. JAg vet inte varför men om du berättat om din ålder så skulle jag ha gissat på cirka 30.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 22:58:02 följande:
    10:e gången nu...........*helt matt*
    Men varför?!?
  • Sven Justus

Nu lyssnar jag på min favorit-knull-grupp...eller favorit-förspels-grupp : Enigma. (dvs under 90-talet)

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 23:02:54 följande:
    Men är inte det för att vi KÄNNER oss yngre? Jag tror att alla i vår ålder känner likadant. jag har ju den oturliga "förmånen" att ha flertaler 18-20-åringar anställda och det är då man märker det.

Missförstå mig inte. Jag är snygg. Inte så att jag är nån modell eller så, men jag är snygg.

Men ibland kommer det in en man i butiken och jag går ut och säger -Hej! och han svarar självklart -Hej! Sen kommer nån av ungdomarna kanske ut och tar över och säger -Hej! igen. Det är då det händer. Mannen svarar liksom med ett helt annat tonfall. Det är som att han då öppnar ögonen för första gången sen han kom in i butiken. Skrikandes

Det är jävligt psykande, och det dödar mig.
    Ok...men är det så eller är det så du upplever det. För mig är det tvårtom om jag är kund. Går jag in i butiken och möts av en 18-åring så väljer jag i 9 av 10 fall att gå därifrån. Det handlar inte om utseendet iofs, utan att jag vill ha hjälp av ngn som har livserfarenhet och erfarenhet av yrket. 

Men du kanske utstrålar "för stor" självsäkerhet. Ganska många män klarar inte av kvinnor med självsäkerhet.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 23:04:29 följande:
    Den är så bra......'trycker play* 

Fucking KILL me!  
    Attention-whore!
  • Sven Justus
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:08:10 följande:
    Ytterligare exempel på Freddans makalösa musikstil:

Chris Isaak - Wicked game
    Fan, även den låten plockar fram sköna hångelminnen.. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 23:08:59 följande:
    Nej. Jag är en sjukt bra säljare. Jag är mjuk och följsam inte "styv i korken".

Sorry to say, men det är inte så JAG upplever det. Det är så många kvinnor i min ålder upplever det. Vi blir mer och mer osynliga för att vi inte är lika fertila längre. Det är jag fast övertygad om. Och då ser jag ändå minst 7-8 år yngre ut än vad jag är. 
    Ja, det kanske är så. Jag säger inte emot. Jag kan bara utgå från min egna preferenser och de gör att jag har väldigt svårt att respektera ngn fultl som är 15 år yngre än mig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 23:09:44 följande:
    *applåderar* Fan vad kåt jag blev till den videon.......*minns* Drömmer
    Eller hur. Den är grym på alla sätt. En makalöst bra låt att ha i bakgrunden när man satt och hånglade på gymnasietiden.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 23:10:33 följande:
    Tänker du byta tillbaka? jag älskar dig mer om du gör det. *lovar*
    Jag vet inte. Jag känner att jag hedrar min förfader på det här sättet. Dessutom vet du vad jag heter så det borde det dig tillfresställelse i så fall..
Svar på tråden The return of the Lolilla