Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

jag önskar er en trevlig kväll jag kommer hem i morgon och hppas att jag kan kika in da (att detr inte blir för sent innan jag är hemma i mit bo!)

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

HEJ!!!
    Jag har saknat er alla!!

• lokisse

ni ser en ny knisse framför er i dag, jag är visare och äldre och säkert graharig!

med manga nya lärdomar och visa ord kan jag berika era liv.
    första visheten är

ak aldrig pa semester med hela svärfamiljen!!!!
    (mamma 70 pappa 73 storebror med fru och tre "barn 20,16,10 lille storebror med fru och  tva barn 2,5 och man och mops och minimops i magen)

om ni ända är sa dumma sa att ni gjör en sadan tripp bo inte i samma hus!!!

och se till att ni inte behöver sitta inklämda mellan svärmor som har en ny knäled och barnstollen i baksätet (och är bredrövad och närgangen av naturern särskilt inte om hon har en förmaga att släppa väder ur allag guds öpnningar) medans svärfar ojar sig över hur jobbigt det är att aka bil i framsätet i 6 fucking timmar pa dit resan och 6 pa hem resan!!!!

om ni trots att jag talat om för ert att det inte är nyttigt för er gjör detta sa se till att ni har nagot att sticka med er!!! (eller anndra terapier som att riva ögonen ur era svärsystrar eller riva av er haret...)

• lokisse
    Jazza skrev 2010-05-17 20:15:23 följande:
    BAM: Grattis på lilleman!Knisse: Oh, mother of all assfucks.... Låter för djeffligt
    ja och det är inte hälften av hur hämskt det var pa riktigt!!!
  • lokisse

nu har det varit en trädgardsmästare här och tittat pa det som en gang sak bli varan trädgard.

spännande i morgon kommer det en annan och pa lördag kommer det tva...sen far dom slass om vem som far jobbet..

• lokisse

har gett mopsen lite mat hon fick ris med morotsmos i förhopningen att det ska fixa hennes stackars mage.
    farmor har matat henne med godis tills hon fick diarre... förövrigt ochsa ett tipps
    om ertat barn har diarre sa sätt dom pa plastad frotte innan ni aker bil i 6 timmar annars stinker hela stolen efter ett par blöjexplotioner...

• lokisse
    Jazza skrev 2010-05-17 21:52:45 följande:
    Men guuud.... Stackars Mopsen
    ja!! farmor är av upfatningen att det bästa ett barn vet är godis sda hon reste dit med en hel koffert full gummibjörnar som delades ut bland alla barnen... mops far bara godis pa lördagar i vanliga fall och da bara en tabletask i mängd nu har hon fatt en pase björnar om dagen + choklad i stort och det fixar inte hennes mage. och efter som dom andra barnen hade godis hela tiden har hon ju fatt av dom och da kan man inte stoppa det hela...
  • lokisse
    Bam skrev 2010-05-17 22:04:02 följande:
    Telemarkingnissar?
    norbaggar??
  • lokisse
    WTslyna skrev 2010-05-17 22:13:40 följande:
    Jävla slynor!
    vem ropar pa mig?
  • lokisse
    WTslyna skrev 2010-05-17 22:17:44 följande:
    Då plockar jag väl fram....bananen! 
    jag trode i min naivitet länge att den lilla glada bananen spelade gitar...
Svar på tråden The return of the Lolilla