Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

WTslyna skrev 2010-05-17 22:21:32 följande:
    Din man är säkert glad över din navitet....
    när jag insag att han inte hade nagon gitarr melan benen blev jag självklart mycke konfunderad men glatt överaskad efter som jag självklart som man bör var oskuld tills vi var ordentligt gifta!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-05-17 22:26:37 följande:
    Plektrumet är nog rätt lugnt i jämförelse med några av de teknikövningar jag fick för att öva upp snärten i fingrarna (jag spelade med naglarna). 
    aha du tar med gittar till treffen hör jag!!!
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-05-17 22:31:48 följande:
    Nej usch, jag hatar människor med gitarr! 
    allsang allsang allsang!!!!
    läger eld och plinke plonk pa gitaren the hous of the rising sun!!!
  • lokisse

dax att ga och lägga sig i sin egen säng det ni det är en lyx som man bara maste njuta rejält av!!!

• lokisse
    {#lang_emotions_sunny}god morgon mina sötkakor!
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-05-18 09:54:33 följande:
    'yaaaaay1 'hur har du haft det??
    det vill du inte veta... hua!!!
    pa forte ventura delade vi säng med kackerlackan hubert och att överhuvudtaget koma pa iden att vi skulle aka bort med hela svärfamiljen är sa befängt att jag bara kan skratta at det nu i efter hand!
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-05-18 10:01:00 följande:
    OMG kackerlackor  Är det skönt att vara tillbaka? 
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag funderar pa att aldrig aka bort igen men det gar ju inte da kan jag ju inte träffa er alla sa jag har 8 dagar pa mig att kurera min reseovilja!!
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-05-18 10:09:06 följande:
    Naw vad du är söt Det går säkert över. Och nu har du ju vant dig vid kackerlackor så det gör inget om vi är ett helt gäng
    bara ni inte är som svärfamiljen kommer det bli en dans pa rosor!

kackerlackor är sma trevliga djur om man jämför med svärsystrar och annat pack
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-05-18 10:22:08 följande:
    Vi gick och la oss (eller hade dejt i gästrummet) vid halv tolv. S vaknade 2 och var hysterisk... Jag gick ner med henne och provade ALLT, till slut somnade hon i min famn, men inte jag. Kollade på klockan 5.17 och somnade lite, tills Mfern kom ner vid 5,45. Då gick jag och la mig, och vaknade sen 7 när han var tvungen att komma med S, för han skulle till jobbet.... Hon är glad och så idag, har fler prickar, men ingen feber, äter bra osv, så jag är glad för det, men FAN, vad trött jag är. Jag är sjukt känslig mot sömnbrist, alltså..... *gnällis*
    en midags lur pa soffan kanske kan vara nagot för er bada i dag?
Svar på tråden The return of the Lolilla