Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-05-21 08:50:07 följande:
    Har satt foten i en skåpsdörr. Den gick sönder. Den solar på gräsmattan nu. Jag är på så jävla dåligt humör att det finns bara inte.
    det var jag med tills jag läste om smsen ovan nu är jag glad och lycklig igen
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-05-21 08:55:36 följande:
    Jag blev på lite bättre humör men det kommer inte gå över i en handvändning. Vår = pollen = antihistamin = arg, sen lägger vi till PMS = arg. Det var en smärre katastrof igår redan, idag går det sönder saker.
    jag blir oksa agresiv av antihystamin!!
    men som gravid later jag bli pilrena och snorar i stället
  • lokisse
    M C skrev 2010-05-21 09:09:26 följande:
    Ja, man får inte ta när man är gravid. De vårarna jag hade bulle i ungnen var en mardröm, är så himla glad att jag inte hade jobb då! Jag orkade inte ens gå upp för trappen utan att vara svimfärdig. Luften tog ju slut!Gubben har provat lite olika piller och till slut har han hittat en kombo där han åtminstone inte morrar hela dagarna. Ett tag gick det inte ens att umgås, han var så arg jämt. Han är arg nu så vi har det inte skitkul hemma. Jädra gnäll jämt.
    när jag var liten käkade jag clarityn en sommar och jag tror jag lyckades sla sönder hela mit rum. det var dessutom innan nagon komigt pa iden att det kanske inte var en hit att ge ut reseptfritt till tioaringar och ingen varning om att man kunde spara ut pa det . minmamma trode att jag gjorde upror eller nagot och försökte halla fast mig... det slutade med att jag sparkade av ett av hennes revben för att ta mig loss. da tog dom mig till läkare som glatt sa att det är nog bara claritynet.
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-05-21 09:22:48 följande:
    Min son är bara 6 månader så än har jag inte tappat tålamodet men jag kommer garanterat att göra både det och alla andra grundfel i boken. Dock kommer jag aldrig att ge mig på honom fysiskt med vassa föremål. Jag anser att man har gjort sig av med en del av sitt människovärde när man sjunker så jävla djupt.
    klart att du kommer att tappa talamodet och nej man ger sig inte pa barnen med vassa föremal. och det gjör det inte bra igen att säga att man gjort nagot.
    därimot har jag tappat talamodet sa att jag vralat högt i vanmakt och av rädsla tagit aldeles för hart i armen bade en och tva ganger.
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-05-21 12:41:48 följande:
    Nejmen se vad bra! Då får småklottarna också ha roligt medan ni bröloppar loss! Dela med dig lite av turen vettja! Nu ska jag nämligen gå till Björn och få veta hur insidan mår
    haller alla tummar!!!!
  • lokisse

väntar...

• lokisse
    Jazza skrev 2010-05-21 18:28:20 följande:
    På vadå, egentligen?
    mannen med byte!
    han handlar pa vägen hem och jag tror att han förstod min vink om choklad...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-05-21 18:34:56 följande:
    Snyggt!Min handlade massa snask idag.... Han är en sån feeder, va....
    ja klart han är!
    allt annat vore ju skabbigt
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-05-21 18:43:08 följande:
    Allt annat vore bra för figuren, ja...
    figuren är mäst barbapappa i alla fall sa det sa!
  • lokisse

jazzas man är 130 och biblofil

Svar på tråden The return of the Lolilla