Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-05-18 22:27:13 följande:
    Oj, du blev fast ...  Om jag börjar nu kanske jag är klar med en halsduk i december! (En smal en) 
    jag maste ju bli klar med dena mastodont filt...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

god morgon sötisar!

• lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-19 10:22:49 följande:
    Mm och täänk att han fick jobb här i Sönsvall!! Vi var övertygade om att vi skulle sluta i hufvudstaden men det visade sig att det faktiskt finns en arbetsmarknad här hemma.Låter som att du sovit en hel del skönt
    ha ha ha finns det jobb där ute pa obygden mä..
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-19 10:32:07 följande:
    Jepp och ITjobb dessutom!!
    finns det sant där uppe?{#lang_emotions_wink}

hur gar der för dig med höfter och sant'?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-19 10:39:27 följande:
    Det är tungt tungt som fan känns som att jag har en inbyggd kniv som tynger ner mot fittan och blygdbenet.Det är såååå synd om mig på så många sätt och vis men nu är det bara 5 dagar tills att Bubbblert är ute och jag istället kan lida över att vara nyopererad! Haft en trevlig semeste`r?
    nej absolut inte haft nagon trevlig semester.

forte ventura var hotellet sunkigt poolen iskal och kakelakan hubert bode i varan säng. käket var halvdant och trist och vädret var trist.

sedan kom semestertrippen from hell!
    vi akte med svärfamiljen till östersjön...
    farmor och farfar som är 70 och 73 bast hämtade vi vid hon är dessutom inte särskilt smärt och smidig fran början) mopsen har en jätte stol sa jag halvsat i mitten med minimopsen i vädret 6 timmar!!!

när vi väl kom fram mötes vi upp av holgers bror med fru och tva döttrar en pa 5 bast och en som är fyra dagar yngre än mopsen. dom har inte alla hästar hemma och är sa dubbelmoraliska att man tror att man kommer att smälla av när som helst

holgers andra bror med fru och tre barn en 10 en 16 och en 20 ar gamla.
    holgers bror hadde en ny hobby geo cahshing... han ville enbart leta skatter.

det var en mardröm!!!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-19 11:23:50 följande:
    Åh fi fan din stackare låter riktigt illa det där
    och det var mycke värre än man kan beskriva.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-05-19 12:47:44 följande:
    Mindre blodigt efter förlossning.Du bodde i Frankfurt? Jag kommer nog och hälsar på snart.
    klart du ska!
  • lokisse
    M C skrev 2010-05-19 16:09:26 följande:
    Välkommen tillbaka Lokissen! *kramar om* Ibland gör man sånna resor och sen vet man hur bra man har det på nästa.
    jag vet!
    jag har börjat sticka!!!
    det var enda sättet att inte bli galen och gnaga av sig fötterna och ta till flyckten!
  • lokisse
    M C skrev 2010-05-19 16:14:33 följande:
    Jag har varit på arbetsförnedningen idag, trodde det skulle bli lite grillning one-on-one. Hade ångest i flera dagar, har tom gråtit flera gånger idag eftersom jag hatar att ljuga och jag visste att det skulle bli nödlögner. (jag vill jobba, så ni inte tror att jag är en smitare, men jag kan inte göra nåt åt satkärringar och jag vill inte berätta om dem, mår för dåligt av det)Men det var en informationsträff, sånt går jag på iallafall en gång/år. Liiiite skillnad. Fick behärska mig för att inte gråta på själva informationen, så lättad var jag.Coachen sa att hon tycker livet är perfekt. Jag höll på att garva rakt ut - men hon erkände direkt att det var rosa fluff och att det funkade bara för henne. Därför satt jag kvar, behärskad. Men huvudet har skakat "men herregud" flera gånger sen dess. Livet är perfekt. Smaka på den! När hon sen sa "designat" så höll jag på att sätta i halsen.
    ha ha ha livet är perfeckt!!
Svar på tråden The return of the Lolilla