• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-09-21 09:18:38 följande:
    Faen vad ni fruntimmer är sålda på diverse TV-serier.

Bara måste se Glamour.
    Är som limmade framför rutan när Days of our Lives visas.
    Får stora dåndimpen när General Hospital sänds.
    Desperate Houswives, True Blood, Ugly Betty, Supernatural, Brothers & Sisters, Kär & Galen, På kurs med Kurt, Solstollarna, Nip/Tuck, Har du hört den förut?, Hem till gården, Nord & Syd, Knesset, Vem tar vem?, Röda rummet....

Sluta se på TV och sug mera kuk!
    Serier med naket och knulla i, alternativt med mycket Sci/Fi. BTW: kombon göka/Sci/Fi - Battlestar Galactica var OK!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-21 09:26:50 följande:
    papa ratzi!
    *garvar löjligt högt*
    Semper Idem skrev 2010-09-21 09:26:46 följande:
    Nej, det trodde jag inte heller
    Blev lite sugen på att leka SDare ett tag där bara
    Jag tror att det är lite väl magstarkt, även för dig.
    De får väl tycka vad fan de vill, men jag blir mest irriterad på att de tror att det är något annat än det verkligen är. Okunniga vildar! säger jag om det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Nu när jag hade youtube öppet passade jag på att försöka lyssna lite på JÅ för att få lite argument att kasta i ansiktet på SDare i kunskapsskugga.

Men jag fixar det inte. Jag blir förbannad, så arg att tom rösten går upp i falsett. Ungefär 15 sekunder JÅ är allt min hjärna klarar av innan den kokar.

Vi är ju störst och sen, öhööö,  jaaaa, först och främst är vi Sverigevänliga....*klick, falsettskrik och könsord, går till nästa länk* [röst berättar att de vill sätta 12åringar i fotboja] Öhöööö, ja vi ser ju en ökad... *klick, falsettskrik, könsord och arga tillmälen*

Gahhh!

• M C
    Semper Idem skrev 2010-09-21 09:34:53 följande:
    Ja, problemet är nog också att jag egentligen inte har en aning om vad de vill
    M C skrev 2010-09-21 09:31:21 följande:
    De får väl tycka vad fan de vill, men jag blir mest irriterad på att de tror att det är något annat än det verkligen är. Okunniga vildar! säger jag om det.
    Så fungerar nog människor, de hittar en förklaring på sitt eget beteende som passar dem själva
    Strutsbeteende. Tröttsamt.
  • M C
    YouKnowWho skrev 2010-09-21 09:30:49 följande:
    Svar ja!
    Supernatural är nåt för alla som gillar snyggt och action.
    Jag såg nåt avsnitt i början men blev irriterad på något. Undrar vad det var? Måste titta lite närmare.
  • M C
    YouKnowWho skrev 2010-09-21 09:50:50 följande:
    Förmodligen på att Jensen är så jävla snygg. Det är smått irriterande. Skrikandes
    Mja, jag lutar nog åt att det inte handlade om det.
    Jag menar, jag hade ju ståsex med Steven Moyer igår, det finns liksom andra män att hänga upp fantasierna på än småpojkar som J.A.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-21 09:55:21 följande:
    Välkommen!

Fan, jag luktar lite udda. Har gått min vanliga morgonpromenad, i motvind och rasande tempo. Liiite svettig, faktiskt. Vad som är irriterande är att jag skall träna ikväll och kommer ju att duscha efter det. Men nu verkar det som att jag får göra det nu, med.... Jobbigt
    Eller så gör du som tvåan, luktar gammal kärring ett tag.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-21 09:54:18 följande:
    Goddag.
    Mörning bjottiföll. Hur är det med dig? Bra hoppas jag.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-21 09:58:29 följande:
    Naj, men vi säger att det är det

Själv då?
    Det regnar. Så vi säger att det är bra här med!
  • M C
    YouKnowWho skrev 2010-09-21 09:59:18 följande:
    Önskar att det var Jensentime varje dag.
    Är det inte det för dig då? Har du inte dator kanske?
Svar på tråden The return of the Lolilla