• M C

The return of the Lolilla

Tja bäjbs! ANOF är min favoritunderhållning. Men det får man inte säga, då mobbar man.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-10-22 16:13:07 följande:
    Är så vansinnigt trött, men sova på jobbet känns inte som ett option.
    Har du inte amfetamin tillängligt får du väl ta kaffe istället.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-22 16:26:23 följande:
    Nu längtar jag efter ett glas vin.......*mums*
    Jag med. Vinet kommer om en halvtimme eller så.
    Skål i förväg!
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-10-22 16:37:25 följande:
    Fan, inte ens porr har en uppiggande effekt.
    Då är det illa!
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-22 17:35:21 följande:
    Nu ere helg. Love and kisses!
    Skål
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-23 13:15:30 följande:

Nån här som har klippt sig i blygdläppen när ni ansat murran? Vavava? Skrikandes

Det gör jävligt ont kan jag meddela........... 
    Ja, det gör ont. *intygar*
  • M C

Nån som har nåt filmtips? Serietips?
    Har sjukt lite att göra, måste sysselsätta mig.

• M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-28 17:49:42 följande:
    Inte det minsta! 
    Nejdå. Inte aaaaalls.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:43:37 följande:
    Jo, jag vet. Håller med dig fullständigt. Ändå skulle jag mer än gärna vilja leva en månad eller så runt den period när jag föddes - för att få uppleva den bruna vardagstristess som verkar ha varit ett signum då. Finns en bild på mig, mamma och pappa från typ 1974 eller så. Alla i familjen är klädda i enbart brunt eller beige och vi är ute på höstpicnic och hela bilden liksom ramas in av bruna löv. Det är liskom sinnebilden av 70-talet för mig. :)
    Den bilden har jag med! Vi har hemstickade växtfärgade tröjor, det är en fejkbakgrund med höstlöv och vi har pottfrisyrer - inte bror då för han har lockigt hår.
    Beige, brun, orange. Jätteglada och häftiga färger!

Gubbens bild är från ett kök, det är begie o vitt och bruna gobeläng-gardiner. Äkta vaxduk på kökssoffan. Bruna kläder en masse och städrockar på gammtanterna.

Bruna kläder i äkta nylon. *mmm*
Svar på tråden The return of the Lolilla