• M C

The return of the Lolilla

Roliga projekt, måla å köpa kläder! *avis*

Vi ska som sagt städa garderoben idag. Ett nödvändigt ont, det är vansinnigt mycket grejer där.

Jag har migränhuvudvärk. Irriterande.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-18 14:52:38 följande:
    Yo, pimps and hoes!

Om vi har riktigt, riktig tur kommer min kompis Arne Anka och hälsar på i tråden. Om han gör det så uppför ni er och skrämmer inte bort honom med ert sedvanliga snusk och vidrigheter.

Men ar du att vi ska ljuga och bedra stackaren?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Crake skrev 2010-09-18 17:43:32 följande:
    Anser du att det ligger utanför vår kompetens? 
    Jag ljuger så sällan, det syns på tvåhundra meter när jag försöker. Rodnar, stammar och bladdrar som en byfåne. Pinsamt dålig på att ljuga mao, men jag kan göra ett försök för någon som heter Arne.
  • M C

Party här idag ser jag.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-18 20:51:39 följande:
    Ah...jag blev just hungrig - på gröt:
    ">

Min favorit förutom den du har:
    ">

Jag tycker det är skitkul! *garvar läppen av mig*
  • M C

Haj haj.
    Jag ska kolla på Robin Hood igen, den var fan skitbra!
    Löv jo!
    Eras - har du sett den där kamerakillen kräks? *asg*

• M C
    Jazza skrev 2010-09-18 22:47:55 följande:
    Hej, välkommen åter. Skönt att slippa alla jävla blommor och hippie-skit!
    Hear hear!
    Det var kräkfaktor u490345 på den där jävla byrackan!
    Välkommen tillbaka med nya wraith, ser att du spanat in den ständiga drottningen! (hon spelar ju ALLA drottningar. Förutom den som Rachel Lutrell på något mystiskt sätt "gör". Funderingar kring det?)

Oh: fråga: när de kommer till "earth" första gången och ser alla stjärnbilder i BSG, hur kommer de därifrån?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-18 22:45:31 följande:
    Inte mycket. Bara slappa. Tog piller innan för huvudvärken så nu känner jag mig ivf lite bättre.
    Piller bra. Ta många.
  • M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-09-18 22:51:45 följande:
    Sörjer bara att jag inte sparade min fina förlösningsblogg.
    Yey! *vinkar adjö till äcklet*
Svar på tråden The return of the Lolilla